همکاری زیمنس برای ساخت نیروگاه جلال

به گزارش تاسیسات نیوز،  زیمنس، شرکت خوشه‌ای آلمانی و چندملیتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. عملیات شرکت زیمنس به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت‌های شهری تقسیم می‌شود. هم‌اکنون شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر می‌باشد که در ۱۹۰ کشور جهان اشتغال دارند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد.





حال این شرکت در نظر دارد اعتبارات برای ساخت نیروگاه «جلال» در شهرستان دماوند را تامین کند. سیدمحمدرضا آیت‌اللهی، نایب رئیس هیات مدیره موسسه اندوخته شاهد در این باره به ایرنا گفته است: “سرمایه مورد نیاز برای فاز نخست نیروگاه جلال که در استان تهران شهرستان دماوند جانمایی شده است را 330 تا 350 میلیون یورو است. این نیروگاه جانمایی برای زمین و آب آن تامین شده است.”

 

 

 

مؤسسه اندوخته شاهد بعنوان سهامدار عمده شرکت شاهد شناخته می شود؛ این شرکت در سال 1363 با هدف جمع آوری بخشی از پس‌اندازها و دارایی‌های فرزندان شهدا باهدف سرمایه‌گذاری و حفظ اصل دارایی و ایجاد ارزش افزوده برای آنها تشکیل شد؛ این شرکت اکنون در پنج محور هلدینگ بازرگانی، هلدینگ ساختمان و املاک، هلدینگ سرمایه‌گذاری، هلدینگ فرآوری و توسعه ابنیه و هلدینگ سوخت و انرژی فعالیت می کند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری شبستان

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتنیروگاه
Comments (0)
Add Comment