همه چیز از همایش اخلاق مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به عنوان دبیرخانه دائمی اخلاق مهندسی درکشور، تصمیم به برگزاری اولین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان با حضور رؤسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها، رییس و اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران کل راه و شهرسازی استانها ، معاونین امور مسکن وزارت راه و شهرسازی وتعداد 600 نفر از مهندسان استان قم و سایر استانهای دیگر، با سخنرانی وزیر محترم راه و شهرسازی و اساتید برجسته در حوزه اخلاق مهندسی در تاریخ 28 و 29 آذرماه سال جاری در شهر مقدس قم نموده است.

 

حضور در این همایش به صورت حضوری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای سازمان نظام کاردانی استان قم و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور می باشد.

نظر به برگزاری این همایش در شهر مقدس قم ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای نظام کاردانی استان قم نمی توانند به صورت مجازی در این همایش ثبت نام نمایند و ثبت نام آنان می بایست در بخش ثبت نام حضوری که لینک آن در صفحه نخست سایت قرار دارد صورت پذیرد.

با تایید و موافقت وزارت راه و شهرسازی گواهینامه حضور در این همایش به عنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از سه به دو ) و از (دو به یک) برای کلیه مهندسان و کاردان ها در رشته های هفتگانه مهندسی لحاظ می گردد.

زمان برگزاری همایش “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) واقع در میدان معلم قم می باشد.

راهنمای ثبت نام در همایش اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قم برگزار می گردد به شرح ذیل می باشد.

1)حضور در این همایش به صورت حضوری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و سازمان نظام کاردانی استان قم و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور در رشته های هفتگانه می باشد.

2)گواهینامه حضور در این همایش به عنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از سه به دو ) و از (دو به یک) برای کلیه مهندسان و کاردان ها در رشته های هفتگانه مهندسی منظور خواهد شد.

3)زمان برگزاری همایش “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) واقع در میدان معلم قم می باشد.

4)هزینه ثبت نام برای حضور در این همایش و دریافت گواهینامه ارتقاء پایه مبلغ 200 هزار تومان می باشد که در ادامه ثبت نام صرفا از محل درگاه پرداخت الکترونیک در همین سایت قابل پرداخت می باشد.

5)این همایش برای مهندسان و کاردان هایی که از سایر استانهای کشور ثبت نام بعمل می آورند تعهد اسکان ندارد.

راهنمای ثبت نام مجازی در همایش
“اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان”

1)حضور در این همایش به صورت مجازی ویژه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان سراسر کشور در رشته های هفتگانه می باشد.

2) نظر به برگزاری این همایش در شهر مقدس قم ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و اعضای نظام کاردانی استان قم نمی توانند به صورت مجازی در این همایش ثبت نام نمایند و ثبت نام آنان می بایست در بخش ثبت نام حضوری که لینک آن در صفحه نخست سایت قرار دارد صورت پذیرد.

3) گواهینامه حضور در دوره مجازی این همایش با موافقت وزارت راه و شهرسازی به عنوان گواهی دوره ارتقاء پایه ( از سه به دو ) و از (دو به یک) برای کلیه مهندسان و کاردان ها در رشته های هفتگانه مهندسی منظور خواهد شد.

4) زمان برگزاری همایش “اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان” روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آذر ماه در محل سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) می باشد.

5) نحوه برگزاری این همایش به صورت مجازی پس از انجام مراحل ثبت نام در روزهای آتی به صورت پیامکی و نیز درج در سایت همایش به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

6)هزینه ثبت نام برای حضور در این همایش به صورت مجازی و دریافت گواهینامه ارتقاء پایه مبلغ 110 هزار تومان می باشد که در ادامه ثبت نام صرفا از محل درگاه پرداخت الکترونیک در همین سایت قابل پرداخت می باشد.

7) نحوه برگزاری آزمون این دوره نیز متعاقبا اعلام می گردد.

8)در صورت بروز هرگونه اشکال و یا سوال احتمالی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

025-32931981

09197457411

تذکر مهم : پس از انجام ثبت نام در صورت انصراف مبالغ واریزی قابل استرداد نخواهد بود لذا خواهشمند است در صورت حضور قطعی مبادرت به انجام ثبت نام نمایید.

 

 

جهت ورود به سایت همایش  کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

اخلاق مهندسیاستانتاسیساتهمایش
Comments (0)
Add Comment