مهلت ارسال مقالات به كنفرانس ملي توليد برق همزمان با حرارت و برودت تمديد شد

مهدي محمدي مهر اظهار داشت: محققان و پژوهشگران سراسر كشور مي توانند مقالات علمي خود را به دبيرخانه اين كنفرانس ارسال نمايند.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز وي افزود: از زمان فراخوان اين كنفرانس ملي تاكنون۶۰ مقاله از محققان و اعضاي هيات علمي دانشگاه هاي سراسر كشور به دبيرخانه ارسال شده است.

وي، تجهيزات، فناوري و فرآيند توليد همزمان در مقياس ميكرو و ماكرو، منابع تجديدپذير، فسيلي و سيستم هاي هيبريدي در توليد برق يا حرارت، روش هاي ذخيره سازي انرژي در سيستم هاي توليد همزمان، كاربردهاي صنعتي، مسكوني و تجاري، پايداري و قابليت اطمينان انرژي، امنيت و پدافند غيرعامل و بهينه سازي، ارزيابي اقتصادي و موانع سرمايه گذاري را از جمله محورهاي اين كنفراس بيان كرد.

وي، بااشاره به وضعيت كنوني كشور و اهميت مباحث مربوط به مصرف سوخت هاي فسيلي، تجديد پذير و ارتباط موثر آن با مسايل مهم و حياتي در زمينه هاي انرژي تاكيد كرد: برگزاري اين كنفرانس مي تواند فرصت مناسبي براي تبادل آرا، ارايه تحقيقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه باشد.

محمدي مهرخاطر نشان كرد: ارايه مقالات علمي و صنعتي به صورت سخنراني و پوستر، سخنراني هاي كاربردي، برگزاري كارگاه هاي آموزشي و ميزگردهاي تخصصي از جمله برنامه هاي كنفرانس ملي توليد برق همزمان با حرارت و برودت و سيستم هاي هيبريدي است.

وي تصريح كرد: پژوهشگران و صاحب نظران براي ارسال مقاله و يا كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني اينترنتي http://cchp۲۰۱۳.kashanu.ac.ir/fa مراجعه كنند.

كنفرانس ملي توليد برق همزمان با حرارت و برودت و سيستم هاي هيبريدي با مشاركت استادان دانشگاه ها، پژوهشگران، محققان و صاحبان صنايع كشور در زمينه توليد همزمان برق، حرارت و برودت توسط پژوهشكده انرژي دانشگاه كاشان ششم و هفتم شهريور امسال در اين دانشگاه برگزار مي شود.

پایان پیام/

 

 

 

Comments (0)
Add Comment