معرفي پرده هواي صنعتي جديد براي محيط هاي پرخطر توسط شركت برنر

 

شركت بين المللي برنر واقع در شهر نيوكسل سري اچ ال از پرده هاي هوا را براي استفاده در محيط هاي صنعتي پر خطر طراحي نموده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اين پرده هاي هوا براي پالايشگاه هاي نفت و گاز، كارخانه هاي توليد مواد غذايي ، داروئي و مواد شيميايي و همچنين در  گاراژ هاي اتوبوس هايي كه از گاز طبيعي به عنوان سوخت استفاد مي كنند، كاربرد دارد.

طول جعبه و ميزان قدرت اين نوع از پرده هاي هوا از نمونه هاي مشابه ديگر بيشتر مي باشد. جريان هواي توليدي كه محيط بيرون و درون را از هم جدا مي كند ، اتلاف انرژي را كاهش داده و باعث مي شود هواي آلوده و نيز حشرات مزاحم در محيط هاي صنعتي كه مسيرهاي رفت و آمد بازي دارند انتقال پيدا نكند.

در اين سري از محصول از موتور ضد انفجار، فن جرقه نزن، اجزاي ضد انفجاري استفاده شده است كه قوانين مرتبط با استاندارد ANSI/NFPA-70 رارعايت مي كند.استاندارد ساخت اين محصول كلاس 1، بخش 1و2 ، گروه  C و D براي گازها همچنين كلاس 2 ، بخش 1 و2 ، گروه F و G براي گرد و خاك را در بر مي گيرد. ساخت اختياري محصول منطبق بر گروه  A و B نيز در دسترس مي باشد.

سري اچ ال در كارخانه  در سايز هايي كه قابل تغيير نيستند، مونتاژ مي شود . اين محصول داراي موتور غير قابل انفجار از سايز 0.5 تا 15 اسب بخار مي باشد. دمنده اين محصول امكان پوشش 6 الي 20 فيت ارتفاع را دارد. سيستم بخار اختياري اين محصول از محدوده 130- 180 درجه فارنهايت را پوشش مي دهد. شاسي آلومينيومي اين محصول براساس استاندارد ANSI/NFPA-70   ساخته شده است.

شركت برنر پرده هاي هواي مختلفي از گروه HL  را براي صنايع مختلف در طي 20 سال ساخته است.اما هم اكنون ساخت سري HL با تعداد بي سابقه 70 مدل متفاوت با زمان تحويل نسبتا كوتاه براي مشتريان اين محصول مقدور مي باشد.

صفحه كنترل اين دستگاه در خارج از محوطه كاركرد آن نصب مي شود و براي طبقه بندي ناحيه هاي HL و كلاس UL در ناحيه هاي HL كاربرد دارد. تمامي كنترل پنل هايي كه در ناحيه هاي HL نصب مي شوند بر اساس طبقه بندي NEMA7,9 طراحي شده اند. همچنين قطعات برقی آن همانند ترموستات، كليد در، دگمه روشن و خاموش دستي و … منطبق بر اساس استاندار اختياري  HL NEMA-7 ساخته شده است.

ساير خصوصيات مرتبط با اين سري توليدات شامل موارد زير مي باشد:

  • در اين محصول از طرح هايي استفاده شده كه  در طي 20 سال گذشته براي تعداد زيادي از مشتريان استفاده شده است و نتيجه مناسبي داشته است.
  • ذخيره انرژي كه بوسيله جداسازي فضاي داخل و خارج بنا ايجاد مي شود، در طي 2 سال يا كمتر بازگشت داده خواهد شد.
  • اغلب اجزا و مواد به كار فته شده در اين محصول در آمريكا ساخته مي شود.
  • دسترسي به اجزاي داخلي اين محصول جهت انجام تعميرات به سادگي امكان پذير مي باشد.
  • جعبه آلومينيوم استيل اين محصول به طور كامل با اپوكسي پوشش داده شده است و چارچوب آن بر اساس استانداردهاي اختياري با فولاد زنگ نزن ساخته شده است.
  • تمامي اجزاي برد الكتريكي اين محصول، ترمينال ها و لوله هاي برق استفاده شده بر اساس استاندار د NEMA-7  و ضد انفجار انتخاب گرديده اند.
  • براي جلوگيري از ايجاد جرقه هيچ گونه اتصالي مابين آهن هاي  استفاده شده وجود ندارد.
  • به منظور حداقل كردن امكان ايجاد بسته هاي بخار در محيط هاي صنعتي اين سيستم به جابه جايي هواي تهويه كمك مي كند .
  • يك سيستم كنترل آفت غير شيميايي جهت كارخانه هاي مواد غذايي و مابقي صنايع با سيستم فاضلاب جهت دفع در اين محوصل وجود دارد.

سري HL كامل كننده مدل هاي VSA, VSB, CFA, CFC و ساير مدل هاي پرده هوا مي باشد.

پایان پیام/.

 

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment