لزوم تفویض اختیار به دفتر نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی، عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، در نشست مشترک با اعضای دفتر نظام مهندسی و جمعی از مهندسان رشته‌های مختلف شهرستان گنبدکاووس که در ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مهندسان گنبدکاووس از بهترین و مجرب‌ترین مهندسان سطح استان گلستان هستند، اظهار کرد: تاکید بنده همواره بر این بوده است که اولویت واگذاری پروژه‌های عمرانی شهرستانی و استانی باید با شرکت‌ها و مهندسانی باشد که در شهرستان خودمان فعالیت می‌کنند و عملا به رونق ساخت و ساز در شهرستان و معیشت مهندسان نیز کمک شود.




وی با بیان اینکه بخشی از اصلاح رویه موجود در واگذاری پروژه‌های استانی و شهرستانی به خود شما مهندسان مربوط می‌شود، افزود: شما عزیزان باید با ارتقای درجه شرکت‌های خود و سطح تجربه و مهارت خود شرایط را برای احراز صلاحیت واگذاری پروژه‌ها آماده کنید.




معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون در آستانه تصویب در مجلس شورای اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این منطقه یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که برای ایجاد و توسعه آن مهندسان عزیز می‌توانند نقش بسیار خوبی را ایفا کنند و از سفره پُربرکتی که در این منطقه پهن می‌شود بهره‌مندی لازم را ببرند.





کریمی با تاکید بر اینکه بنده به شدت علاقه‌مند و پیگیر هستم که که ظرفیت‌های این چنینی به مهندسان گنبدی واگذار شود، ادامه داد: گنبدکاووس در آینده نزدیک چندین پروژه بسیار بزرگ برای توسعه خواهد داشت که یکی از آنها پروژه بیمارستان 800 تختخوابی است که به زودی عملیات اجرایی ساخت آن را آغاز خواهیم کرد.




وی با اشاره به جلسه مشترک با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گنبدکاووس، تصریح کرد: در این جلسه و در حاشیه آن صحبت‌های مفصلی پیرامون ورود این قرارگاه برای ساخت بیمارستان 800 تختخوابی صورت گرفت که مقرر شد در صورت نهایی شدن تفاهمات اولیه و حضور قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در ساخت این پروژه از پیمانکاران و مهندسان بومی استفاده شود.




معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر رایزنی مستمر با سازمان نظام مهندسی استان گلستان، اضافه کرد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تمامی اختیارات لازم را به دفتر نمایندگی نظام مهندسی گنبدکاووس تفویض شود که همان افرادی هستند که با رای مستقیم مهندسان گنبدی انتخاب شده‌اند.




کریمی با ارائه پیشنهادی مبنی بر برگزاری جلسات مشترک با مهندسان در هر فصل حداقل به تعداد دو جلسه، خاطرنشان کرد: به نظر بنده برخی از این جلسات با مجموعه همه مهندسان، برخی با اعضای هیئت مدیره و برخی نیز با نمایندگان و پیشکسوتان مهندسان برگزار شود.








انتهای خبر

استانتاسیساتنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment