سازمان نظام مهندسی تهران میزبان شد

به گزارش تاسیسات نیوز،  نشست گروه تخصصی نقشه‌برداری شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور نمايندگان سازمان نقشه‌برداری و جامه صنفي نقشه‌برداران، روز یکشنبه هفته جاری به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.





در این نشست، استفاده از خدمات نقشه‌برداران در ماده 33 و همچنین گردش کار پیشنهادی برای انجام خدمات نقشه‌برداری در سطح استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

از جمله موارد مطروحه در جلسه، می‌توان به پیشنهاد بهره‌گیری از خدمات مهندسان نقشه‌بردار سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان برای انجام خدمات نقشه‌برداری دستگاه‌های اجرایی همچون وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، سازمان نقشه‌برداری کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

 

 

 

 

بر اساس پیشنهاد طرح شده، مقرر گردید با تشکیل کارگروه کشوری متشکل از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، شورای مرکزی نظام مهندسی، سازمان نقشه‌برداری کشور و جامعه صنفی مهندسان نقشه‌بردار نسبت به راه‌اندازی سامانه ارزیابی مستمر مجریان و ناظران نقشه برداری(سامن) اقدام شده و با همکاری و هماهنگی سازمان نقشه‌برداری کشور ضمن بهبود فضای کسب و کار نقشه‌برداری، امکان بهره‌گیری از خدمات مهندسان نقشه‌برداری در طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با توجه به ضوابط و مقررات جاری کشور فراهم گردد.

 

 

 

 

حاضران همچنین بر تشکیل شورای بررسی و تأیید مبانی قیمت‌گذاری خدمات مهندسی نقشه‌برداری تأکید نمودند.

 

 

 

 

در این نشست مهندس بهمن مومنی مقدم نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین دبیر گروه تخصصی نقشه‌برداری استان تهران، با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده و چارچوب‌های حاکم بر این تفاهمات، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بر مبنای تجارب موفق کسب شده را امری ضروری دانسته و در ادامه نیز گزارشی مبسوط از فعالیت‌های پیشرو گروه تخصصی نقشه‌برداری تهران به حاضران در نشست ارایه نمود.







انتهای خبر

تاسیساتمهندسنشستنظام مهندسینقشه برداری
Comments (0)
Add Comment