زنگنه، مهره هاي کليدي خود را در صفحه نفت مي چيند

شنبه هفته آينده صنعت نفت ايران با تغييرات کليدي معاونت ها و مديريت هاي بسياري مواجه مي شود، اين دور تغييرات از هم اکنون در برخي از نهادهاي نظارت و بازرسي در حال انجام است.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز تغييرات اداري صنعت نفت با انتصاب مديران با سابقه و روي کار آمدن مديران قديمي همراه خواهد بود و اين تغييرات در سطح 4 شرکت اصلي تابع وزارت نفت، معاونت هاي ستادي و شرکت هاي بهره برداري صورت خواهد گرفت.

بر اساس صحبت هاي مهندس زنگنه مبني بر توسعه بخش هاي بالا دستي و پايين دستي صنعت نفت، وي وعده راه اندازي دست کم 2 فاز پارس جنوبي را تا قبل از زمستان سال جاري داده است.

وي همچنين مهمترين اهداف کوتاه مدت خود را توليد روزانه چهار ميليون بشکه نفت در روز، افزايش صادرات نفت و نيز تامين سوخت زمستاني تشريح کرده است.

به گزارش موج، با توجه به مذاکراتي که مهندس زنگنه در خصوص تغيير و انتصاب مديران جديد انجام داده است اين احتمال وجود دارد که مديران سابقي که جاي خود را به مديران جديد مي دهند در يک بخش و يا ارگان ديگر صنعت نفت به کار گرفته شوند. ضمن آنکه صدور برخي از احکام انتصاب توسط وزير و تعدادي توسط مديران عامل جديد شرکت‌هاي مادر تخصصي انجام خواهد شد.

يک منبع خبري موثق و مطلع ليست تغييرات مديريتي کوتاه مدت را در وزارت نفت به شرح ذيل اعلام کرد:

1- مديريت عامل شرکت ملي نفت ايران

2- مديريت عامل شرکت ملي گاز ايران

3- مديريت عامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران

4- مديريت امور بين‌الملل شرکت ملي نفت ايران

5- معاونت برنامه‌ريزي و نظارت بر منابع هيدروکربوري وزارت نفت

6- مديريت عامل شرکت نفت و گاز پارس

7- مديريت عامل شرکت نفت مناطق مرکزي

8- مديريت عامل شرکت مهندسي و توسعه نفت (متن)

9- مديريت عامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي

10- مدير کل روابط عمومي وزارت نفت.

 پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment