دفتر سیزدهم هم بسته شد

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، وزیر صنعت و معدن ، پنج معاون وزیر ، رئیس سازمان توسعه تجارت ، 5 سفیر خارجی و هفت هیئت بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای پاکستان، آلمان، اندونزی ، ترکیه، عراق، افغانستان و کویت با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی صنايع تاسیساتی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

 

 

 

در این نمایشگاه بزرگ ، 565 شركت تولیدكننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور مطرح جهان؛ جدید ترین و نوین ترین دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

 

در حاشیه این نمایشگاه نخستین همایش ملی تهویه مطبوع و بهداشت محیطی  برگزار شد.

 

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور داشتند.

 

به گفته مسئولین برگزار کننده، این نمایشگاه نسبت به سال گذشته شاهد رشد 20 درصدی داشت و در فضائی بالغ بر30 هزار متر مربع برپا شده بود.

گفتنی است غرفه های تاسیسات نیوز و تاسیسات بوک در فضای باز نمایشگاه حضوری فعال به نمایش گذاشتند.

این برای نخستین بار بود که تاسیسات نیوز و تاسیسات بوک در نمایشگاه تاسیسات حضور یافتند.



پایان پیام /.


 

 

Comments (0)
Add Comment