تاکید عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر استفاده از انرژی‎های نو در کشور

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر استفاده از انرژیهای نو در کشور تأکید کرد.




به گزارش تاسیسات نیوز، ایرج عبدی در جمع خبرنگاران درباره راههای ترویج استفاده از انرژیهای نو به جای استفاده از سوختهای فسیلی گفت: در همه جای دنیا حرکت به سمت استفاده از انرژی نو و پاک آغاز شده یا میشود و بهطور حتم نیز دنیای آینده مکانی است که در آن انرژیهای نو حرف اول را میزنند.

 

وی با اشاره به مزیتهای استفاده از انرژیهای نو خاطرنشان کرد: انرژیهای فسیلی هزینه تولید و نگهداری بالایی دارند ضمن اینکه استفاده از انرژیهای فسیلی همانطور که تجربه شده است، تخریب بالا و تاثیرات منفی بسیاری را بر کره زمین و زندگی ما دارند. به همین سبب استفاده از انرژیهای نو در دستور کار ملتها قرار گرفته است.

 

عبدی به ظرفیتهای استان لرستان در این باره اشاره کرد و افزود: در استان ما ظرفیتهای بسیار خوبی برای ایجاد زیرساختهای تولید انرژی بادی و خورشیدی و آبی وجود دارد که میتواند مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه بهبود وضعیت اقلیم را هم به دنبال داشته باشد.

 

نماینده مردم خرمآباد در مجلس اضافه کرد: با توجه به این موارد و اظهارات کارشناسان، مسئولان کشوری نیز باید توجه جدی به این مسأله داشته و برنامهریزی مشخصی را انجام دهند. میتوان با تعریف حجم این انرژیها و میزان رشد تولید آن در سالهای مختلف کار بزرگی انجام داد.

 

وی تأکید کرد: این سرمایهگذاری برای نسلهای آینده نیز هست که از چند جنبه مفید است. با توجه به این مسأله باید استفاده از انرژیهای نو در کشور مورد توجه قرار گرفته و تبلیغ شود.

پایان پیام /.

Comments (0)
Add Comment