به این افراد خانه اجاره ندهید!

به گزارش تاسیسات نیوز، وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به بیانیه اخیر وزارت اطلاعات درباره نبرد سنگین و خاموش با تروریست‌ها در ۵۰ روز گذشته گفت: با همراهی و همکاری هیات‌ها و مجموعه‌های تبلیغی، امنیتی و فرهنگی با هوشیاری مردم، موفق شدیم طی ۱۲ عملیات حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از اتباع غیرمجاز دستگیر و شناسایی شدند.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: حدود ۱۲ نفر از این ۲۰ نفر، افراد عملیاتی بودند که برای انجام عملیات آمده بودند. ۲ نفر نیز از رهبران و امیران گروه‌های داعشی و تکفیری بودندکه وابسته به کشورهای غیرهمسایه بودند.
وی با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.
اتباع غیرمجازاجاره ساختمان
Comments (0)
Add Comment