برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق در تبریز

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان از برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق در اسفند امسال در دانشگاه تبریز خبر داد.
 برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق در تبریز حسین صبوری شامگاه شنبه در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: به لحاظ پیچیدگی صنعت برق و به دلیل اینکه مشترکان خدمات با کیفیت بالاتری را از ما درخواست می‌کنند، در تلاش هستیم از سیستم‌های جدید برای بهره‌برداری، کنترل و نظارت شبکه استفاده کنیم.

وی افزود: صنعت برق، گسترده‌ترین شبکه خدمت‌رسان در سطح کشور به شمار می‌رود و توسعه علمی و اجرایی این صنعت امری اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان تاکید کرد: یکی از الزامات خدمت‌رسانی مطلوب در این عرصه استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید است.

صبوری خاطرنشان کرد: بحث اتوماسیون صنعت برق از سال‌های گذشته در سطح کشور مطرح بوده به‌طوری که سه کنگره بین‌المللی در این ارتباط در سال‌های گذشته در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز برگزار شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی، مقرر شد چهارمین کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق اسفندماه امسال با حضور 500 میهمان داخلی و خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شود.

این مقام مسئول تلاش برای بومی‌سازی اتوماسیون صنعتی، شناسایی ظرفیت‌ها و توان داخلی صنعت برق و همچنین ایجاد ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه را از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد.

وی تاکید کرد: چهارمین کنگره اتوماسیون صنعت برق پربارتر از کنگره‌های قبلی برگزار خواهد شد.

از برگزاری همایش های بین‌المللی در استان استقبال می‌کنیم

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: از برگزاری همایش‌های بین‌المللی در استان استقبال می‌کنیم چرا که موجب ایجاد رونق اقتصادی در استان می‌شود و باید تلاش کنیم بهترین میزبانی را انجام دهیم.

اسماعیل جبارزاده اضافه کرد: هتل‌های پنج ستاره استان که برای میزبانی این همایش ها انتخاب می‌شوند باید خدماتی در حد پنج ستاره ارائه دهند و جا دارد با این هتل‌ها قراردادهای مشروط ببندیم که به رعایت استانداردهای لازم در ارائه خدمات به میهمانان بین‌المللی پایبند باشند.

وی گفت: باید از همایش‌های این‌چنینی به منظور ارتقاء خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در سطح استان استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

Comments (0)
Add Comment