بالکنی برای تمام فصول

به گزارش تاسیسات نیوز، آیا تابحال به این فکر کرده اید که یک روز سرد زمستانی در بالکن منزلتان با یک فنجان چای در دست به تماشای بارش برف بنشینید بدون اینکه ذره ای احساس سرما کنید؟





یا در یک روز گرم تابستانی بخواهید برای دقایقی در بالکن خانه تان گرمای خورشیدی را لمس کنید و تنها به خاطر آلودگی هوا از این خواسته تان منصرف شوید؟





مطمئنا راه های بسیاری وجود دارد که شما بتوانید این دل مشغولی هایتان را انجام دهید، اما شاید بتوانید با هزینه ای مناسب بالکن خود را تبدیل به محیطی دلخواه و دلچسب و مناسب برای چهارفصل کنید.





متاسفانه وقتی به بالکن خانه ها نگاه می کنیم با انبوهی از اجسام به درد نخور که به صورت نامرتب روی هم قرار گرفته اند رو به رو می شویم.





این در حالی است که شما می توانید با تغییراتی کوچک در بالکن علاوه بر اینکه جلوه ای زیبا به نمای داخل و خارج خانه تان می دهید، مکانی دنج را برای رفع خستگی هایتان فراهم کنید. شاید مناسب ترین راه، شیشه بالکن باشد.

 

 

 

 

این محصول نوعی پوشش و پنجره شیشه ای متحرک از جنس شیشه سکوریت می باشد که با کنار هم قرار گرفتن پنل های شیشه، امکان استفاده از بالکن، تراس و در مجموع فضای مورد نظر را فراهم می کند.

 

 

 

 

شیشه بالکن، علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات، حیوانات، لانه گذاری پرندگان در بالکن و همچنین نفوذ باد، برف، باران، گرد و خاک و سایر آلودگی های موجود در هوا به داخل، به دلیل استفاده از شیشه سکوریت 8 میلی متری و درزگیر هر قطعه شیشه با 4 عدد فیتیل مویی و 2 فیتیل لاستیکی موجب کاهش محسوس صدای مزاحم بیرون شده و همچنین از اتلاف انرژی در فصول سرما جلوگیری کرده محیطی آرام را برای ساکنین فراهم می آورد.

 

 

 

انواع مدل های شیشه بالکنی

 

 

رضا جلیل زاده مدیر فروش در مورد انواع مدل های موجود در بالکن به راهنمای ساخت و ساز گفت: در حال حاضر شیشه های بالکن به چهار صورت ریلی، پروانه ای، ایستگاهی و ویترینی قابل اجراست.

 

 

 

وی در مورد سیستم ریلی گفت: در این سیستم شیشه ها نسبت به اندازه بالکن و یا تراس در سایزهای مساوی که معمولا 50 الی 60 سانتی متر می باشد تقسیم بندی شده و روی دو ریل بالا و پایین که در سقف و کف نصب می شود سوار شده و تمامی پنل ها با قابلیت باز شدن روی ریل حرکت می کنند.

 

 

 

 

نحوه کارکرد سیستم به این شکل می باشد که پنل اول به صورت یک در یا پنجره معمولی باز شده و پنل دوم روی ریل حرکت کرده و در انتهای ریل (کنار پنل اول) 90 درجه چرخیده و روی پنل اول همانند صفحات کتاب باز می شود و به همین شکل و به ترتیب پنل های بعدی در مسیر ریل حرکت کرده و روی یکدیگر باز و جمع می شوند.

 

 

 

وی در مورد مزایای شیشه بالکنی گفت: عدم امکان ورود به بالکن از بیرون به داخل در حالت بسته بودن سیستم (در این حالت به دلیل وجود قفل های مخصوص که از داخل بالکن عمل می کنند، امکان ورود از بیرون به داخل وجود نداشته و سیستم وظیفه حفاظ را انجام داده و همین امر موجب افزایش امنیت بالکن می شود)، امکان نظافت آسان شیشه ها (در این حالت به دلیل اینکه سیستم تاشو می باشد سطح بیرونی شیشه زمانی که باز می شود به داخل بالکن افتاده و به راحتی قابل پاک شدن می باشد) عدم دید ( به دلیل عدم استفاده از ستون یا پایه مابین شیشه ها و همچنین فاقد فریم بودن هیچگونه مانعی برای دید منظره بیرون وجود ندارد) از مزایای این سیستم است.

 

 

 

 

این کارشناس فروش در مورد سیستم پروانه ای گفت: در این سیستم تمام لنگه ها به صورت تک تک و مجزا باز و بسته می شوند.

 

 

 

 

این مدیر بازرگانی در مورد سیستم ایستگاهی نیز گفت: شیشه ها در این سیستم به صورت افقی قرار گرفته و توسط ایستگاه هایی که در مناطق مشخص قرار دارد جمع می شود.

 

 

 

جلیل زاده در مورد قیمت هر متر مربع از سیستم ریلی، پروانه ای و ایستگاهی گفت: هر مترمربع نمونه ایرانی با توجه به ضخامت و پروفیل و نوع یراق آلات از 190 هزار تومان تا 375 هزار تومان و نمونه خارجی از 220 هزار تومان تا 375 هزار تومان است.






انتهای خبر

بالکنتاسیساتتجهیزات
Comments (0)
Add Comment