ایران؛ رتبه هفتم جهان در تولید علم انرژی های تجدیدپذیر

مطابق اطلاعات پایگاه علمیjournal&Country Rank SCImago مستند به آمار پایگاه علمی Scopus، جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 موفق به کسب رتبه ممتاز در منطقه و هفتم در جهان در عرصه تولید علم و انتشار مقاله های علمی حوزه انرژی های تجدیدپذیر و محیط زیست (Renewable Energy,Sustainability and the Environment) شده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از رتبه نخست منطقه و رتبه هفتم جهانی جمهوری اسلامی ایران در تولید علم در بخش انرژی های تجدیدپذیر خبر داد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد بهزاد گفت : مطابق اطلاعات پایگاه علمیjournal&Country Rank SCImago مستند به آمار پایگاه علمی Scopus، جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 موفق به کسب رتبه ممتاز در منطقه و هفتم در جهان در عرصه تولید علم و انتشار مقاله های علمی حوزه انرژی های تجدیدپذیر و محیط زیست (Renewable Energy,Sustainability and the Environment) شده است.

 

بهزاد با بیان اینکه ایران در سال های گذشته پس از ترکیه در رتبه دوم منطقه قرار داشت، ادامه داد: در جدیدترین رتبه بندی، پس از جمهوری اسلامی ایران هم ترکیه، عربستان، مصر و امارات در رتبه های بعدی قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: در جهان نیز جمهوری اسلامی ایران پس ازآمریکا، چین، هند، انگلیس، اسپانیا و آلمان در رتبه هفتم قرار گرفته ضمن آنکه در سال های 2008 تا 2010 رتبه ایران به ترتیب هفدهم، پانزدهم و دهم بوده است.بهزاد در پایان کسب این افتخار برجسته را به تمامی دست اندرکاران صنعت برق کشور تبریک گفت.

 

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment