انتقال نفت خام به تاسیسات تبریز از طریق خط انتقال 16 اینچی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال‌غرب از انتقال نفت خام به تاسیسات تبریز از طریق خط انتقال 16 اینچی توسط این شرکت خبر داد.انتقال نفت خام به تاسیسات تبریز از طریق خط انتقال 16 اینچیالماس پورزاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال‌غرب در حال حاضر از طریق خطوط انتقال هشت تا 16 اینچی فرآورده‌های نفتی را به مناطق مختلف کشورمان انتقال می‌دهد.

وی عنوان کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌غرب هم‌اکنون اقدام به انتقال نفت خام به تاسیسات تبریز کرده که این امر از طریق خط انتقال 16 اینچی به طول 605 کیلومتر صورت می‌گیرد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال‌غرب با اشاره به انتقال فرآورده‌های نفتی به تبریز، مراغه و میاندوآب توسط این شرکت خاطرنشان کرد: این اقدام توسط خط انتقال 10 اینچی به طول 142 کیلومتر انجام می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: انتقال فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط انتقال هشت اینچی به میاندوآب، ارومیه، اردبیل و نیروگاه سبلان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال غرب است.

پورزاهدی از انتقال فرآورده‌های نفتی از کیلومتر 76 تا کیلومتر 606 تاسیسات تبریز خبر داد و افزود: این انتقال نیز از طریق خطوط 14 اینچی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی وظایف شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال‌غرب اظهار کرد: تعمیر و نگهداری تمامی سیستم‌های مخابراتی حوزه استحفاظی مراکز انتقال نفت، تاسیسات تابعه و مرکز منطقه و همه شرکت‌های زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و خطوط رادیویی شرکت پتروشیمی و گاز از جمله وظایف این شرکت به حساب می‌آید.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال‌غرب تعمیر و نگهداری تمام ماشین‌آلات سنگین و سبک، تعمیر و نگهداری تمامی ایستگاه‌های حفاظت کاتدیک و تعمیر و نگهداری تمام تجهیزات برقی مراکز انتقال و تاسیسات تابعه و ایستگاه‌های حفاظت کاتدیک را از دیگر وظایف این شرکت عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: تعمیر و نگهداری همه ساختمان‌های مسکونی شهرک‌های شهید تندگویان، اشتهارد ابهر، ایده‌لو، شهید کریمی ترکمنچای (قره چمن) و اماکن اداری و مامورسراها نیز از وظایف شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران محسوب می‌شود.

پورزاهدی خاطرنشان کرد: شرکت مذکور همچنین وظیفه تعمیر و نگهداری تمام تجهیزات کنترلی ابزار دقیق و تجهیزات PLC در مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه و تعمیر و نگهداری تمامی تجهیزات مکانیکی موجود در مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه از جمله توربین‌ها، الکتروپمپ‌ها، دیزل ژنراتورها را بر عهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

 

Comments (0)
Add Comment