انتشار ASHRAE استانداردهای ایمنی 2016

به گزارش تاسیسات نیوز، نسخه های 2016 استانداردهای مرتبط با مبردهای اصلی به صورت پکیجی متشکل از 30 مبرد جدید و ترکیبات مبرد اضافه شده را منتشر کرده است.

 

 

 

استاندارد ایمنی سیستم های تبرید، ANSI/ASHRAE 15، و استاندارد همتای آن یعنی گواهی طراحی و ایمنی مبردها، ANSI/ASHRAE 34، شامل مجموعه کاملی از الزامات طراحی، ساخت و کاربرد ایمن سیستم های مبرد مورد استفاده در یک سری کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی می شود.

 

 

 

برای هر دو استاندارد، آپ دیت ها از جریان پیوسته تغییرات بر اساس دانش و تحقیقات، تجربه و طرح های جدید از طراحان، سازندگان و کاربران می آید.

 

 

 

نسخه 2016 استاندارد 15، الحاقیه های a، b، c، e و g را به استاندارد 15-2013 اضافه کرده است. اینها شامل تغییراتی در طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری ایمن از سیستم های تبرید، الزامات به روز شده سیستم های ایمنی از جمله اصلاحات محل های تخلیه لوله ونت و بندهای طراحی برای سیستم های ونت کمکی؛ الزامات فشار طراحی به روز شده برای سیستم های CO2؛ حفاظت اصلاح شده در برابر فشار بالا برای مبدل های حرارتی و وسایل محدودکننده فشار برای کمپرسورهای جابه جایی مثبت می شود.

 

 

 

نسخه 2016 استاندارد 34، 35 الحاقیه به نسخه 2013 دارد که شامل افزودن سه مبرد جدید و 27 ترکیب جدید از مبردها و تغییراتی در الزامات داده های نتایج آزمایش برای اعتبار روش مورد استفاده برای تعیین سرعت اشتعال می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استاندارداشریایمنیتاسیسات
Comments (0)
Add Comment