افتتاح پنج نمایشگاه بین المللی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي لوستر،چراغهاي روشنايي و تزئيني به همراه 4 نمایشگاه دیگر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دوازدهمين نمايشگاه بين المللي دام،طيور،فرآوردهاي لبني و صنايع وابسته

• بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي لوستر،چراغهاي روشنايي و تزئيني

• اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته

• دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات وابسته

• اولین جشنواره تشريفات ، مجالس و رويدادها

با حضور قبادی معاون وزیر صنعت ، معدن ، تجارت و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، اکبرپور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاهها ،رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور بهبود تولیدات و دستور رئیس دامپزشکی کشور هیات همراه و نمایندگان ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللیج.ا.ایران گشایش یافت .

بنابر این گزارش :

• دوازدهمين نمايشگاه بين المللي دام،طيور،فرآوردهاي لبني و صنايع وابسته

، نمایشی از توانمندی ها و یافته های مهندسین و صنعتگران متخصص و کشاورزان ایرانی در سال حمایت از تولید ملی است، که325 شركت داخلی و 25شركت خارجی از کشورهای ، آلمان،چين،فرانسه،بلژيك،مالزي،سوئيس،اتريش،كره جنوبي،ايتاليا،هلند،تركيه آخرین دستاوردها و فن آوری های خود در زمینه به كارگيري تكنولوژي روز دنيا در عرصه فناوري و توليد كالاها ، دام،طيور و فرآورده هاي لبني و صنايع وابسته،ماشين آلات و تجهيزات صنعت دامپروري و مرغداري،خوراك و مكمل هاي غذايي دام،طيور و آبزيان،دارو ،واكسن و موادبيولوژيك در مساحتی بالغ بر32000 مترمربع فضای نمایشگاهی به معرض نمایش قرار گرفته است .

• در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي لوستر،چراغهاي روشنايي و تزئيني

بیش از 209 شركت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای خود در زمینه تولید انواع لوستر ،چراغهاي روشنايي،تزئيني،مجسمه،ويترين و كنسول ،لوستر هاي فوق سنگين با طراحي جديد و بسيار زيبا و انواع محصولات صنايع دستي متنوع و نوين را در فضایی بالغ بر21000 متر مربع فضای نمایشگاهی به نمایش میگذارند .

• همچنین در اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته

79 شركت ایرانی انواع آجيل و خشكبار،ميوه هاي خشك،ماشين آلات و تجهيزات وابسته،خدمات،انجمن ها و تشكل هاي مربوطه،مجلات و نشريات تخصصي با حضور يك هيأت تجاري 25نفره و اعضاي هيأت مديره اتحاديه خشكبار تركيه و همچنين بازديد كنندگان انفرادي از اكراين،قطر و قبرس را در سالنی به وسعت 3750متر مربع فضای نمایشگاهی ارائه نموده اند.

• دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات وابسته

95 شركت ایرانی آخرین دستاوردهای نوین خود در زمینه پوشاك،كيف،كفش ورزشي،تجهيزات بدن سازي،خدمات و تجهيزات ورزشي،تجهيزات انواع ورزش ها تكنولوژي روز دنيا در خصوص لوازم و تجهيزات ورزشي را در مساحتی به وسعت 8045 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشته اند.

• و نیز در جشنواره تشريفات ، مجالس و رويدادها

45شركت داخلی انواع كالاها و خدمات مربوط به تشريفات و خدمات مجالس ،دستاوردها در خصوص تشريفات و خدمات مجالس را در 2390 متر مربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید قرار می دهند .

قابل ذکر است : مجموعاً این پنج نمایشگاه و جشنواره از  28 آبان ماه لغایت 1 آذر از ساعت 9 صبح لغایت 4 بعدازظهر پذیرای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و متخصصان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

پایان پیام/

 

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment