آخرین وضعیت گاز در کرمان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: پارسال اجرای شبکه گاز در استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن شاهد افزایش دوبرابری بوده است.





محمدعلی ودیعتی با بیان این که در سال ٩٣ نزدیک به ٥٥٥ کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان و در بخشهای مختلف اجرا و به بهره برداری رسید، افزود: پارسال ٣٠٥ کیلومتر شبکه شهری و ٨٩٣ کیلومتر نیز شبکه روستایی اجرا شد.





مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: با جذب ٣٠ هزار مشترک و نصب ١٨ هزار انشعاب شهری و روستایی در سطح استان طی سال ٩٤، هم اکنون ٦٠ درصد خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.





وی در ادامه با بیان این که هم اکنون ٣١٦ هزار انشعاب در کل استان نصب شده، افزود: از این مقدار ٢٢٩ هزار و ٣١٠ علمک در بخش شهری و ٨٦ هزار و ٦٩٠ علمک در بخش روستایی نصب شده است.





ودیعتی گفت: تاکنون بیش از ٥١٥ هزار مشترک در بخشهای خانگی، تجاری، و صنعتی جذب شده اند که ٤٢٦ هزار و ٩٧٧ مشترک در شهرها و ٨٨ هزار و ٢٣ مشترک نیز به بخش روستایی اختصاص داشته است.






وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین سیاستهای بخش انرژی کشور، بهره گیری هرچه بیشتر از منابع گاز طبیعی و افزایش سهم گاز در الگوی مصرف حاملهای انرژی در تمام بخشهای اقتصادی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتگاز
Comments (0)
Add Comment