آتش در انبار پوشاک با سیم‌کشی نامناسب

به گزارش تاسیسات نیوز، وقوع آتش سوزی در تولیدی و انبار پوشاک، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه در بازار تهران کشاند.


وقتی شهروندان و کسبه شب گذشته متوجه بروز این آتش سوزی شدند سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که متعاقب آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاههای 4 و 7 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را در ساعت 20:34 به محل حادثه در بازار تهران، سه راه نائب علی،کوچه برادران سیدآقا اعزام کرد.


بنا به اظهار افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران، یک دهنه مغازه در ساختمان دو طبقه قدیمی با کاربری تولیدی پوشاک و انبار آن به وسعت 50 مترمربع شب گذشته به طور ناگهانی طعمه آتش سوزی شد.


علیرضا حسنی با بیان این که شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه فوقانی و نقاط دیگر انبارهای مجاور بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان اصلی برق و گاز اینمغازه را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل محل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را از دو جهت و با استفاده از دستگاه تنفسی و لوله های آبده آغاز کردند.


وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه این آتش سوزی را در کوتاهترین زمان ممکن مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.


افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی گفت: خوشبختانه در هنگام بروز این آتش سوزی واحد تولیدی تعطیل بود و تنها خسارت مالی به جای ماند.


حسنی تاکید کرد که کارشناسان آتش نشانی پس از بررسی وانجام تحقیقات لازم، دلایل بروز این آتش سوزی را سیم کشی نامناسب و چیدمان غیر اصولی پوشاک در مجاورت کنتور و سیم های برق اعلام کردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتشانبارتاسیساتسیم کشی
Comments (0)
Add Comment