90 درصد شن و ماسه مازندران غیر استاندارد است

 

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: فقط 10 درصد شن ماسه تولیدی مازندران دارای استاندارد است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  مصطفی خاوری‌نژاد  در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: در حال حاضر حدود یک‌هزار نفر از مهندسان فاقد پروانه اشتغال حرفه‌ای در کنار مهندسان مورد تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران مشغول فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر حدود 12 هزار مهندس آماده به کار در سازمان نظام مهندسی مازندران حضور دارند، تاکید کرد: بیش از 80 درصد از اقدامات ساختمانی در مازندران توسط افراد فاقد پروانه صلاحیت انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در ادامه با اعلام اینکه با پیگیری‌های انجام شده قرار شد ساخت و ساز در سطح استان مازندران توسط افراد دارای صلاحیت در مازندران انجام شود به فارس خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه برای حدود 7 هزار و مهندس ساختمان در سطح استان مازندران ایجاد اشتغال می‌شود.

وی در ادامه به اجباری شدن نصب آسانسور در سطح آپارتمان‌های مازندران اشاره کرد و گفت: در طراحی و نصب آسانسور در سطح استان مازندران کسی مسئولیت رسمی ندارد.

خاوری‌نژاد با اعلام اینکه برای نصب آسانسور در مازندران پیگیر صدور مجوز برای اعضای حقیقی و حقوقی هستیم، خاطرنشان کرد: بازرسی از آسانسور در سطح کشور تنها توسط چهار شرکت انجام می‌شود.

 

این مسئول در ادامه به فاقد استاندارد بودن مصالح ساختمانی در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: فقط 10 درصد شن ماسه تولیدی مازندران دارای استاندارد است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;