52 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه برق در هفته دولت امسال در نواحی هشتگانه برق این استان خبرداد.


مهندس داود راهزادی، در حاشیه بازدید از نیروگاه خورشیدی 80 کیلوواتی در روستای مهریان یاسوج گفت: در هفته دولت امسال 52 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.


وی شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها را مربوط به 2 سال گذشته عنوان و اظهارداشت: از مجموع پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق، 48 پروژه افتتاحی و چهار پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی برق در هفته دولت حدود 130 میلیارد ریال و برای پروژه‌های کلنگ زنی نیز اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.


راهزادی با اشاره به برخی از پروژه‌های افتتاحی در بخش برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اصلاح، احداث، توسعه و روشنایی معابر را از مهمترین این پروژه ها ذکر و خاطرنشان کرد: سه فاز از برق‌رسانی به روستاهای منطقه پیچاب باشت در هفته دولت افتتاح خواهد شد.


وی توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر دهدشت، توسعه و رفع ضعف ولتاژ شبکه برق نقاط شهری دهدشت، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای دستگرد، کوشک و تل زری کهگیلویه بهمراه روشنایی معابر بلوار بعثت دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را چهار پروژه کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال برشمرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;