یک و نیم میلیون سیستم اتوماسیون خانگی در سال 2012 در ایالات متحده نصب شد

 

 

بازار جهانی خدمات اتوماسیون خانگی در سال 2012 رشد زیادی داشت که به دلیل موج ورود محصولات و شرکت های جدید در بازار آمریکای شمالی بود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، ایالات متحده رتبه اول استفاده کنندگان این سیستم ها را به خود اختصاص داده و پیشتاز این بازار در سطح جهان به حساب می آید. حتی با وجود رشد کم اقتصاد آمریکا و بازار متلاطم مسکن، بر اساس تحقیقات بازار موسسه ABI تعداد سیستم های اتوماسیون خانگی که امسال در آمریکا نصب شده نسبت به سال 2011 دو برابر شده است. در سال 2017 بیش از هشت میلیون سیستم به فروش خواهند رسید که رشد مرکب سالیانه 2/45 درصد بین سال های 2011 تا 2017 خواهد داشت.

 در ایالات متحده، در دوازده ماه گذشته، شرکت Verizon به ارائه سرویس های جدید خود را پرداخت، شرکت های تولید کننده کابل، از قبیل Comcast و Time Warner جای پای خود را محکم تر کردند و شرکت های فروشنده امنیتی شامل ADT و Vivint تجربه پیشرفت زیادی را در ارائه راهکارهای خود داشتند.

به گزارش دنیای حفاظت، جاناتان کالینز آنالیزور ارشد موسسه ABI گفت، (( به دلیل ترکیب ارتباط خانگی و روند استاندارد سازی استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی به جریانی طبیعی تبدیل شده است.

معرفی تعداد زیادی از حسگرها و ابزارهای جدید باعث ورود پیدا کردن نقش آفرینان جدید در این بازار می شود. علاوه بر این ها بازیگران کنونی در حال انطباق دادن محصولات هستند و تعدادی از فن آوری ها و گزینه های ارتباطی به دنبال آن هستند تا تبدیل به استانداردهای عملی شوند.))

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;