کنفرانس هفتم به پایان رسید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرنگار اعزامی،  مراسم اختتامیه با حضور جمعی از میهمانان خارجی و داخلی اعم از مدیران عامل و مدیران بازرگانی و پیشکسوتان عرصه تاسیسات برگزار شد.





در ابتدای مراسم که باز همانند افتتاحیه با اجرای آقای دکتر نظری همراه بود، دکتر فرزاد جعفر کاظمی به روی سن آمد و خلاصه ای از فعالیت ها را در این سه روز عنوان کرد.





آقای مهندس معتمد، رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع برای سخنرانی به روی سن آمدند که ضمن خیرمقدم به میهمانان، آینده این کنفرانس را روشن دیدند. ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای این کنفرانس، جایگاه پیشکسوتان را قدر دانستند که هر آنچه امروز داریم گلی است که در گذشته ریخته شده است.





در پایان سخنرانی، کلیپی از درگذشتگان عرصه تاسیسات پخش شد که حضار به نشانه احترام از جا برخاستند.





دکتر نجفی، معاونت علمی پژوهشگاه نهاد ریاست جمهوری نیز برای سخنرانی به سن دعوت شد که ایشان به کاهش شدت مصرف انرژی و رسیدن به شاخص های جهانی اشاره کردند و این جور تعاملات علمی بین المللی را مقدم شماردند.





در پایان به تولیدکنندگان و حامیان این کنفرانس اعم از شرکت های گیتی پسند، دمنده، تهویه و … لوح های یادبودی داده شد.





شرکت دمنده به سه مقاله برتر خوانده شده در این دوره لوحی به رسم سپاس اهدا کرد.





به رسم هر سال این کنفرانس که از یک پیشکسوت برتر تجلیل میشود امسال نیز این مهم به انجام رسید، آقای حاجی بابا موسس شرکت شوفاژکار بعنوان پیشکسوت برتر انتخاب شد.





شرکت شوفاژکار در پایان مراسم با اهدای سه عدد تبلت به خوش شانس هایی که در قرعه کشی نامشان خوانده شد، حال و هوایی نشاط آور به مجلس داد.





عکس یادگاری ماحصل کنفرانس هفتم شد.

 

 

 

* بزودی کلیپ های این مراسم را در تلویزیون تاسیسات ببینید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;