کسب رتبه نخست برای آتش نشانی

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موفق به کسب رتبه نخست در ارائه گزارش مطلوب حسابرسی سال 1396 در بین مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری تهران شد.


معاونت امور مالی و اداری سازمان آتش نشانی با تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان این معاونت با ارائه گزارش مطلوب حسابرسی سال 1396 که نشان از عملکرد شفاف و مثبت یک ساله خود در رویه امور مالی و اداری سازمان را دارد، موفق به کسب رتبه نخست در شهرداری تهران شد.


محمود رفیعی سرپرست معاونت مالی و اداری سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه همه ساله سازمان آتش نشانی موفق به ارائه گزارش شفاف مالی و اداری می شود. ولی امسال تلاش بر کسب رتبه نخست بود، که خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان این معاونت، این امر محقق شد.


وی افزود: برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های آقای سید جواد باقری معاون مالی و اداری پیشین سازمان که همواره بر دقت و وسواس در امور مالی تاکید داشتند قدردانی نمایم و به طور حتم اگر پیگیری مدیرعامل سازمان و ایشان نبود موفق به کسب این رتبه نمی شدیم .


وی گفت: در مجمعی که در دفتر معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور اعضای شورا، مدیرعامل، معاون برنامه ریزی و معاون اجتماعی سازمان آتش نشانی برگزار شد، آقای باقری حضور یافتند و به طور شفاف نسبت به ارائه گزارش عملکرد مالی و اداری اقدام کردند.


رفیعی خاطرنشان کرد: در این میان مهندس داوری از زحمات و تلاش های آقای سیدجواد باقری در طول تصدی این پست قدردانی و با اهدای لوح سپاس و هدیه برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;