کرونا حریف کاشانه نشد / آنلاین ادامه می‌دهیم

عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. این جمله‌ای است که حتماً شنیده‌اید. شاید خیلی در مواقعی نبوده‌ایم یا برایمان پیش نیامده که معنای این جمله را به صورت ملموس درک کنیم. اما ویروس کرونا آمد تا حقیقت این بیت شعر را عینیت بخشیم. آکادمی فنی و مهندسی کاشانه، جزء آن دسته از کسب و کارهایی بود که توانست از تهدید فرصت بسازد و این شعر را شعار خود کند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، کرونا بسیاری از کسب و کارها را مغلوب خود کرد، کاشانه هم از این قاعده مستثنی نبود، اما تکنولوژی در اغلب اوقات در نقش فرشته نجات ظاهر می‌شود و کاشانه هم سوار بر بال این فرشته توانست با برگزاری کلاس‌های آنلاین، همچون سدی مقاوم مقابل تعطیلی دوره‌های آموزشی بایستد.
بر اساس این گزارش، یکی از دوره‌های آموزشی که به صورت آنلاین برگزار شد و موجبات رضایت دانش‌پژوهان را فراهم کرد، کلاس طراحی استخر آنلاین بود که دانش‌پژوهانی از شهرهای خرم آباد، یزد، تهران، ارومیه، کرمان و … را جذب خود کرد.
این گزارش حاکی است، دوره برگزار شده که به صورت حضوری در ۱۶ ساعت تکمیل می‌شد، در حالت آنلاین، برای آسوده‌ خاطر کردن دانش‌پژوهان از یادگیری، بدون هزینه اضافه، با ۲۰ ساعت در ۵ جلسه ۴ ساعته برگزار شد.
به گفته دانش‌پژوهان، برگزاری کلاس‌های آنلاین، تجربه بسیاری خوبی بود، چرا که به گفته آنها هزینه‌ای برای ایاب و ذهاب و همچنین صرف زمان برای رفت و آمد نیز نداشتند و همین مساله باعث جذابیت این سبک از کلاس‌ها شده است.
لازم به ذکر است که در کلاس‌های آنلاین، صدا و تصویر به دانش‌پژوهان ارایه می‌شود و جزوات کلاس‌ها نیز برای آنها پست خواهد شد. نکته جالب اینکه این دانش‌پژوهان برای سایر دوره‌های آموزشی آنلاین که قرار است در سال آینده برگزار شود، اظهار تمایل به ثبت نام کردند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;