کاهش تلفات جانی و مالی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی ، بازرس ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: نظارت بر گودبرداری ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی آن بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است.




نظارت بر گود برداری های خطرناک بر عهده نظام مهندسی است کاظمی بازرس ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، با اشاره به اینکه عمق گو دبرداری‌ها و میزان آن به شهرداری‌های مربوط می‌شود و میزان تراکم و جواز را شهرداری مشخص می‌کند،گفت: نظارت بر گود برداری ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی آن بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می رود.




وی با اشاره به اینکه با افزایش کیفیت ساخت و ساز‌ها میزان تلفات جانی و مالی نیز به شدت کاهش یافته،افزود: این سازمان متولی مقررات ملی ساختمان است و به قسمت صدور جواز کاری ندارند این سازمان مجری و ناظر چگونگی رعایت مقررات را کنترل می کنند.




بازرس ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تاکید کرد: ماهانه ۵۰۰ بازدید از ساختمان‌های دارای جواز ساخت انجام می‌شود. پس از اتمام کار، شناسنامه فنی و ملکی ساختمان توسط سازمان‌هایی مختلف از جمله سازمان نظام مهندسی، وزارت راه وشهرسازی و سازمان نظام کاردانی صادر می‌شود.




بازرس ارشد سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: همواره در این بازرسی ها پروژه ها شامل ساختمان هایی در مراحل مختلف از تخریب تا گودبرداری است و بسته به نوع پروژه، همکاران بازرس در آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;