چگونه فلاش تانک مناسب برای سرویس بهداشتی انتخاب کنیم؟

امروزه فضای کمتری از فضای خانه را به سرویس بهداشتی اختصاص می دهند و همین موضوع لزوم استفاده از وسایل و تجهیزات بهداشتی که فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند، را بیشتر نمایان می کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از این تجهیزات فلاش تانک می باشد که استفاده از آن برای حفظ بهداشت و جلوگیری از بوی نامطبوع توالت، در هر سرویس بهداشتی واجب و لازم است.
فلاش تانک چیست؟
وسیله ای است کاربردی در سرویس بهداشتی، برای ذخیره ی آب، که جنس آن از پلاستیک یا فلز می باشد. از آب ذخیره شده در فلاش تانک به منظور شستشوی توالت و بهداشت آن استفاده می کنند.
فلاش تانک انواع گوناگونی دارد. در یکی از دسته بندی ها که بر طبق نصب این وسیله در سرویس بهداشتی می باشد، انواع روکار و توکار آن قرار می گیرد.
انتخاب و نصب انواع فلاش تانک براساس عوامل مختلفی صورت می گیرد.
با توجه به اینکه امروزه سرویس بهداشتی در داخل خانه تعبیه می شود، بهداشت و نظافت این مکان مسئله ی بسیار مهمی است. فلاش تانک وسیله ای است که در نظافت و از بین بردن بوی بد توالت کمک فراوانی می کند و در انواع سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
حجم آب لوله کشی شده این قابلیت را ندارد که با حجم زیاد و با فشار در مدت کوتاه جاری شود؛ این وسیله ی کارآمد، با ذخیره کردن آب و رهاسازی یک دفعه ی آن، با آب کمتری کاسه ی توالت را شسته و باعث صرفه جویی در آب می شود.
 انواع فلاش تانک
فلاش تانک ها بنابر نصب آنها در سرویس بهداشتی، به دو نوع تقسیم می شوند:
. روکار
. توکار
فلاش تانک روکار
اولین نوع و در واقع قدیمی ترین نوع فلاش تانک، مدل روکار می باشد. این وسیله روی دیوار نصب شده و قسمتی از فضای سرویس بهداشتی را به خود اختصاص می دهد و در هنگام استفاده صدای زیادی دارد.
از مزایای این نوع فلاش تانک می توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث می شود زمانی که دستگاه مشکلی پیدا کرد به راحتی عیب یابی و تعمیر شود و اگر نیاز به تعویض داشته باشد، این کار به راحتی انجام می گیرد.
به خاطر داشته باشید که این نوع فلاش تانک ارزان قیمت می باشد، البته نسبت به انواع دیگر فلاشتانک ها؛ پس اگر به دنبال فلاش تانکی با قیمت مناسب تر هستید مدل روکار آن، بهترین گزینه است.
فلاش تانک روکار
فلاش تانک توکار
نوع دوم فلاش تانک از نظر نصب، مدل توکار است. مخزن این وسیله درون دیوار تعبیه می شود و فقط دکمه ی مربوط به کارکرد آن، بیرون از دیوار نصب شده و در دسترس می باشد.
در واقع قبل از ساختن کامل دیوار سرویس بهداشتی و تاسیسات آن، مخزن آب داخل دیوار گذاشته می شود و چون وزن مخزن در دیوار قرار می گیرد، می توان مخزن های بزرگتری را هم انتخاب کرد.
امروزه به دلیل فضای کوچکی که برای سرویس بهداشتی در نظر می گیرند، استفاده از ابزار و وسایل مربوط به این محل، باید به گونه ای باشد که علاوه بر کارآمد بودن، فضایی را اشغال نکند. فلاش تانک توکار این قابلیت را دارد که در فضاهای کوچک نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد و در واقع گزینه ای بسیار عالی برای اینگونه فضاها می باشد.
با توجه به این مزایا، از ایرادات مدل توکار می توان به در دسترس نبودن آن اشاره کرد؛ اگر این وسیله ایرادی پیدا کند عیب یابی و تعمیر حتی تعویض آن سخت و هزینه بر خواهد بود. همچنین اگر در دیوار نشانه هایی از نم وجود داشته باشد حتما باید فردی متخصص با استفاده از دستگاه مخصوص خود، نشتی آب را پیدا کرده و ایراد آن را برطرف کند.
در کنار فلاش تانک توکار، استفاده از توالت فرنگی وال هنگ می تواند فضای بیشتری را در سرویس بهداشتی در اختیار ما بگذارد.
توالت فرنگی وال هنگ بر خلاف سرویس بهداشتی معمولی که فضای زیادی را اشغال می کند و فضای آن  پر از پایه های جاگیر است، جای کمی را به خود اختصاص داده و با لوله کشی و فلاش تانک توکار دیگر فضای محیط اشغال نمی کند.
علاوه بر ظاهر جمع و جور، زیبایی تجهیزات توالت فرنگی وال هنگ افراد زیادی را به استفاده از این محصول ترغیب می کند. این نوع توالت فرنگی، در استفاده از برق و آب نیز صرفه جویی می کند.
توالت فرنگی وال هنگ
خرید فلاش تانک
خرید بهترین فلاش تانک توکار، که هم کارایی لازم را داشته باشد و در کنار آن متناسب با فضای سرویس بهداشتی باشد، نیازمند کسب اطلاعات در این زمینه می باشد. با جستجو در صفحات اینترنتی، می توان فروشگاه های آنلاین زیادی را یافت که به فروش این محصولات و ارائه ی خدمات مشغول هستند.
خرید مطمئن محصولات و تجهیزات بهداشتی، فقط از فروشگاههای معتبر و کاربلد امکان پذیر است تا محصول با کیفیت و اصلی را سفارش داده و تحویل بگیرید.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;