چه استانهایی کارنامه مردودی در مصرف برق گرفتند؟!

 مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: ۱۲ استان به طور کامل و شهر اهواز در استان خوزستان و منطقه غرب مازندران در منطقه قرمز مصرف برق قرار دارند که لازم به همکاری بیشتر مردم است.
 به گزارش  تاسیسات نیوز،  مسعود صادقی افزود: امروز میانگین دمای هوا نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شده است، این افزایش دما، باعث بالا رفتن مصرف برق در کشور شده به طوری که هم اکنون ۱۲ استان کشور در منطقه قرمز قرار دارند.
وی ادامه داد: خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، بوشهر، هرمزگان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل و کلانشهر اهواز و منطقه غرب مازندران  هم اکنون به دلیل افزایش مصرف در منطقه قرمز قرار دارند.
 صادقی از ساکنان این مناطق خواست که از طریق تنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی با پرسنل صنعت برق برای پایدار ماندن شبکه و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همکاری کنند.
مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: هم اکنون همکاران ما در مرکز پایش صنعت  برق و نیز در سراسر شرکت ها، در حال  مدیریت شرایط کنونی هستند اما همچنان نیاز به همکاری مشترکان است.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;