چندبار مصرف بودن یک ماشین‌ لباسشویی جیبی

به گزارش تاسیسات نیوز، یک کارآفرین آلمانی ابزاری ابداع کرده که می‌تواند با استفاده از امواج مافوق صدا لباس‌ها را تمیز کند. یک کارآفرین آلمانی گجتی با قابلیت چند بار مصرف شدن ارائه داده که می‌تواند سینک ظرفشویی را به ماشین لباسشویی تبدیل کند و با استفاده از امواج مافوق صدا، به تمیز کردن لباس‌ها بپردازد. این گجت موسوم به «دلفی» (Dolfi)، یک ابزار قابل حمل و به اندازه یک قالب صابون است که می‌تواند با ایجاد حباب‌هایی که امواج آب را به سمت داخل هدایت می‌کند، لباس‌های کثیف را در ۳۰ دقیقه تمیز کند.

به گفته سازندگان، این ابزار می‌تواند روش شستن لباس‌ها را متحول کند و انرژی مورد استفاده آن در مقایسه با ماشین لباسشویی معمولی، ۸۰ برابر کمتر است. این گجت، ابداع یک کارآفرین آلمانی به نام «لنا سولیس» (Lena Solis) است که پس از روبه‌رو شدن با دشواری‌های شستن لباس هنگام سفر، این ایده به ذهنش خطور کرده است.

دلفی به لباس‌ها آسیب نمی‌رساند و می‌تواند از عهده شستن هر نوع پارچه‌ای از جمله کشمیر برآید؛ در نتیجه با استفاده از آن، می‌توان هر لباس را بارها و بارها شست. از آنجا که دلفی یک ابزار قابل حمل است، کاربران می‌توانند آن را همراه خود به خانه، هتل یا محل کار ببرند.

کاربران باید این ابزار پلاستیکی ضدآب را روشن کنند و آن را داخل سینکی پر از آب بیندازند؛ سپس لباس‌های کثیف و مایع شوینده را هم در سینک بگذارند.

امواج مافوق صدای منتشر‌شده از دستگاه، در آب حرکت می‌کنند و حباب‌های ریزی با فشار بالا به وجود می‌آورند. حباب‌ها، امواجی از آب را ایجاد می‌کنند که می‌تواند آلودگی را از روی لباس‌ها پاک کند. قیمت این دستگاه جیبی، ۱۸۹دلار تعیین شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;