پیگیری تامین زمین های طرح اقدام ملی در استان ها 

نشست مشترک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تعیین تکلیف زمین های تامین شده برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور ادارات کل راه و شهرسازی استان ها برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد اصغری مهرآبادی گفت: در این نشست درخصوص هزینه های آماده سازی زمین ها، ساخت واحدهای بلندمرتبه و جستجو برای تامین زمین های مناسب ساخت و ساز در استان ها بحث و تبادل نظر شد و پیگیری های لازم برای تحویل اراضی مناسب به بنیاد مسکن از طریق ادارات کل راه و شهرسازی انجام گرفت.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین افزود: اولویت ما برای واگذاری اراضی به طرح اقدام ملی از طریق واگذاری ۹۹ ساله است اما برخی زمین ها را هم به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار می کنیم.
وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، اختیارات لازم برای تصمیم گیری در خصوص زمین ها برعهده ادارات راه و شهرسازی است، توضیح داد: تمام تلاش ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که اتمام پروژه ها را تسریع کنیم.
گفتنی است این نشست با حضور جواد حق‌شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران بنیاد مسکن و مدیران حوزه فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.
منبع پایگاه خبری وزارت راه و سهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;