پیش نویس تفاهم نامه همکاری نظام مهندسی با شرکت های پیمانکاری تهیه شد

 

 رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: براساس دستور رییس جمهوری تهیه پیش نویس تفاهم نامه برای ارتباط با شرکت های پیمانکاری و عقد قراردادهای عمرانی انجام گرفته است.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، سیدمهدی هاشمی در سمینار راهکارهای عملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی گفت: بیش از یک سال و نیم است که موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی در دستور کار ما قرار گرفته است ، اما متأسفانه نتوانستیم آن طوری که مورد انتظار ما بوده سرعت لازم را داشته باشیم، آن هم به این دلیل است که موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی موضوعی چند وجهی است و دستگاه های مختلف با آن درگیر هستند.

وی با بیان اینکه برای کاهش وابستگی به نفت باید به نیروی کار اهمیت ویژه ای داد، افزود: با توجه به اینکه از نظر نیروی انسانی کیفی خوب دارای جایگاه مناسبی در جهان هستیم ، می توانیم شاهد این باشیم که نیروی کار متخصص را به صورت سازمان یافته به خارج اعزام کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سپس اضافه کرد: می توانیم در زمینه کارهای مشاوره ای، خدمات انجام دهیم و کشورها و موضوعات مشخصی را هدف گذاری کرده و در موضوع صادرات مصالح ساختمانی و تجهیزات کارگاهی هم بسترهای لازم را فراهم کنیم و آنها را با خود همکار کنیم .

هاشمی ادامه داد: ضمن تأکید بر اصل موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی به صورت فیزیکی و غیرفیزیکی ،معتقدیم باید علم خود را صادر و تورهای آموزشی را برنامه ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;