پنجره چوبی در کدام ساختمان ها کاربرد دارد؟

به گزارش تاسیسات نیوز، پنجره چوبی یکی از کاربردی ترین اجزای پوسته داخلی وخارجی ساختمان می باشد که از این پنجره ها به عنوان ورود نور، به منظور تامین نور طبیعی و امکان تهویه طبیعی مناسب برای فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شوند.
پنجره چوبی
امروزه در مکانهای مختلفی مانند قهوه خانه ها، رستورانها، تکیه ها، مساجد و غیره برای ایجاد حس نوستالژیک از پنجره چوبی استفاده می کنند. تزئین این پنجره ها با شیشه های رنگی و اشکال مفهومی ست باعث شده، جذابیت این پنجره ها چندین برابر شود.
امروزه فروش درب و پنجره دوجداره توسط افراد متخصص و آشنا به امور ساخت و ساز در نوشهر و بازار داخلی صورت می گیرد و از مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره می توان به مواردی اشاره کرد. ضد سرقت بودن درب و پنجره دوجداره با مکانیزم قفل چند نقطه ای در داخل پروفیل این محصول را بسیار پر طرفدار کرده است.
درب و پنجره دو جداره، نمونه ای از پنجره هایی می باشد، که برای تولید آن از دو شیشه استفاده می شود، و بین آن را نوعی گاز پر می کنند.
برای منازلی که نزدیک اتوبان و جاده اصلی می باشد، بهترین گزینه برای نوع پنجره مصرفی، استفاده از درب و پنجره دو جداره است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;