پایان کلیه پروژه‌های فاضلاب مشهد تا پایان سال

 

مدیر عامل شرکت آبفا مشهد گفت: کلیه پروژه‌های فاضلاب شهر مشهد تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  سید حسن شاه عالمی اظهار کرد: تعاملات شرکت آبفا مشهد با شورای اسلامی شهر مشهد همواره مناسب و شورای شهر یار صنعت آب بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های آبرسانی سطح شهر مشهد تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های فاضلاب در محدوده‌های سیدی، گلشهر، طبرسی و التیمور در حال تکمیل است.

مدیر عامل شرکت آبفا مشهد ادامه داد: به عبارت دیگر تمرکز شبکه‌های فاضلاب شرکت آبفا در سال‌های اخیر در منطقه 4 و 5 جمعیتی بوده است.

شاه عالمی با بیان اینکه تا پایان سال 92 تمام پروژه‌های فاضلاب شهرستان مشهد به اتمام می‌رسند تاکید کرد: با تکمیل 2 تصفیه‌خانه فاضلاب که در حال حاضر در دست احداث است مشکل ورود فاضلاب خام به کشف رود حل می‌شود.

وی افزود: این تصفیه‌خانه‌ها در محدوده خین عرب و التیمور در حال احداث بوده که روند ساخت آنها با 40 درصد پیشرفت نسبت به سابق در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آبفا مشهد اضافه کرد: در مدار قرار گرفتن این 2 تصفیه‌خانه ظرفیت تصفیه‌خانه‌های مشهد را به 250 هزار متر مربع افزایش می‌دهد.

شاه‌عالمی با بیان اینکه در حال حاضر با کم شدن فشار اتمسفر نسبت به سال‌های گذشته کمک زیادی به مرتفع شدن مشکلات آب مشهد داشته است خاطر نشان کرد: بارندگی‌ها و آب سد دوستی کمک شایانی به حل کردن معضل کم آبی در دومین کلانشهر مشهد داشته است.

وی با اشاره به مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد در زمینه صنعت آب متذکر شد: این مصوبه‌ها تا حدود زیادی به روند اجرایی شدن و حل مشکلات پروژه‌های آب در سطح شهر کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آبفا مشهد ادامه داد: به عنوان مثال در سال 78 آب سد دوستی ردیف بودجه‌ای برای توزیع در شهر مشهد نداشت.

شاه عالمی اضافه کرد:تصویب مصوبه در شورای اسلامی شهر مشهد سبب شد که آبرسانی در 700 نقطه شهر اصلاح شود و توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات شرکت آبفا در سال 91 یک میلیارد تومان بوده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است که مابقی اعتبار آن از محل فروش انشعابات، صرفه‌جویی در مخارج جاری و سایر زمینه‌ها از این قبیل تامین شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا مشهد با اشاره به مشکلاتی که برای توزیع آب در سطح شهر مشهد وجود دارد یادآور شد: آب سد ارداک با 40 میلیارد تومان هزینه وارد مشهد شده است و در حال حاضر برای توزیع آن در غرب مشهد مشکلاتی وجود دارد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;