وام ۶۰ میلیونی نظام مهندسی ساختمان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مهندسان وام ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی می‌دهد. اما شرایط دریافت این وام چیست و چه کسانی می‌توانند آن را دریافت کنند؟
به گزارش تاسیسات نیوز، آنگونه که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران خبر داده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران می‌توانند وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.
مبلغ وام نظام مهندسی تهران بین ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان است. مبغ وام برای مهندسان پایه یک و ارشد ۶۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۲، ۴۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۳، ۳۰ میلیون تومان و مبلغ وام برای اعضای فاقد پروانه اشتغال به کار مهندسی ۱۰ میلیون تومان است.
ثبت‌نام وام نظام مهندسی تهران از روز گذشته، ۱۵ تیرماه آغاز شده است. اولویت دریافت وام نظام مهندسی تهران با اعضایی است که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند.
اما شرایطی برای دریافت این تسهیلات وجود دارد. یکی از مهمترین این شرایط این است که متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نباید حائز بدهی خاصی از جمله در امور عضویت به سازمان باشند.
نحوه ثبت‌نام وام نظام مهندسی تهران
اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برای ثبت‌نام این وام باید به سایت نظام مهندسی تهران، بخش معاونت توسعه سرمایه مهندسی، صفحه رفاهی بروند.
در مرحله بعد اعضا باید اطلاعات فردی خود شامل کد ملی و شماره عضویت را در سامانه وارد کنند.
پس از تکمیل ثبت‌نام، کد رهگیری برای اعضای سازمان ارسال می‌شود.
پس از انجام ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری، در زمان سررسید نوبت ، پیامکی از سوی سازمان جهت معرفی به بانک حاوی لینک دفترچه راهنمای تشکیل پرونده تسهیلات، برای اعضا ارسال می‌شود. افراد می‌توانند با آن پیامک به بانک مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند.
وام نظام مهندسی به چه کسانی تعلق نمی‌گیرد؟
این وام فعلا برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران است و دیگر اعضا مشمول این وام نمی‌شوند.
اگر افراد بدهی به سازمان نظام مهندسی داشته باشند، مانند بدهی حق عضویت و …، نمی‌توانند از این وام استفاده کنند.
همچنین اولویت دریافت وام نظام مهندسی با افرادی است که تاکنون آن را دریافت نکرده‌اند. اما اگر برخی از اعضای این سازمان در سال‌های قبل -سال ۹۷ و قبل از آن – از تسهیلات استفاده کرده‌اند، می‌توانند جهت دریافت ما به التفاوت تسهیلات قبلی تا سقف تسهیلات جدید ثبت نام کنند و این وام شامل این افراد هم می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;