هم‌افزایی انجمن‌ها یعنی تحقق اتفاقات خوب در بخش انرژی

هم‌افزایی انجمن‌ها یعنی تحقق اتفاقات خوب در بخش انرژی

دومین جلسه سیاست‌گذاری «چهارمین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی» با حضور شهرام دلفانی مدیر بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهدی صالحی مدیر کل معماری و شهرسازی شهرداری تهران، مرجان میری، سرپرست کنترل و ارتقای کیفیت ساخت‌‌و‌ساز و امور مهندسین ناظر و همچنین مسئولان تعدادی از انجمن‌های صنفی مرتبط با صنعت ساختمان عصر روز یکشنبه ۱۴ مهر ماه در ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مدیر کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری همایش مذکور جزو ماموریت های سازمانی در این معاونت است، گفت: امیدواریم که برگزاری این همایش سرآغازی برای اتفاقات بهتر در آینده باشد.
مهدی صالحی در ادامه تاکید کرد: اصل کار زمانی شکل می گیرد که در یک هم افزایی با گروه های شرکت کننده که شامل نهادهای عمومی، دولتی و تخصصی، انجمن‌ها و NGO های دخیل است، بتوانیم این هم افزایی ها را تعریف کنیم.
وی درخواست کمک از انجمن‌های صنفی برای تعریف این هم افزایی ها کرد و گفت: هم افزایی با انجمن‌ها می تواند منجر به اتفاق های خوب در بهینه سازی مصرف انرژی شود و رویکرد این همایش باید استفاده حداکثری از ظرفیت های انجمن‌های صنفی مرتبط با ساخت و ساز باشد.
صالحی در ادامه عنوان کرد: ماموریت ما این است که بسترها را فراهم کنیم تا از درون آن یک نقشه راه یکساله برای حرکت در این مسیر بیرون بیاید. باید برای خود ماموریت تعریف کنیم و این همایش می‌تواند نقشه راه یک ساله را برای مبحث انرژی رقم بزند.
صالحی خاطر نشان کرد: شهرداری نگاه درآمدزایی و مالی به همایش مذبور ندارد، چرا که توجه به بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مامووریت های اصلی شهرداری ها است.
منبع صما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;