همایش مدیریت مصرف برق با همکاری سپاه

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از دفترروابط عمومی سازمان انرژی های تجدیدپذیرو بهره وری انرژی برق(ساتبا)، همایش مدیریت مصرف برق با همکاری سپاه ایلام برگزارگردید.




 

این همایش با همکاری سپاه پاسداران و شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در روز شنبه مورخ 24 تیر در محل سپاه امیرالمومنین و با حضور کارکنان این نهاد برگزار گردید.




“رضا حیدرپناه” دبیر این همایش، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیش از پیش کارکنان سپاه و خانواده های آنها با مصرف بهینه برق عنوان و بیان کرد: در این همایش از کارشناسان مجرب وزارت نیرو برای تبیین مصرف در میان مردم و همچنین راهکارهایی کاهش هزینه های مصرفی بحث و بررسی خواهد شد.




مهنذس هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این همایش گفت: یکی از معضلات مهم و اثرگذار در جامعه فرهنگ مدیریت مصرف برق بوده که زیرا در کشور الگوی مناسبی برای اصلاح مصرف وجود ندارد.




وی اظهار کرد: صنعت برق در حوزه مدیریت بهینه مصرف به کمک و همراهی همه مردم و نهادها در امر فرهنگ سازی بیش از گذشته نیازمند است.




در پایان این همایش کارشناسان دفتر نمایندگی ساتبا مطالبی در خصوص مدریت مصرف برق، تعرفه ها، پیک سایی و روش های کاهش مصرف برق در بخش روشنایی را برای حاضرین ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;