حضور برندهای برتر تاسیسات در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به گزارش تاسیسات نیوز، هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی با حضور برندهای برتر حوزه تاسیسات «موسسه فنی شاهرخی، شرکت لینکران و شرکت رادین صنعت فراز» به کار خود پایان داد.
پیدایش بیماری های نوظهور ضرورت به کارگیری تجهیزات و فناوری های نو و به ویژه تاسیسات مناسب سازی شده در فضاهای بیمارستانی را ضرورتی غیرقابل انکار ساخته است. تنفس بدون ماسک بعد از حضور و پاندمی چند ساله کرونا در سراسر جهان، همگان را در تمامی حوزه به تفکر برای خلق سازه ها و تاسیسات نوین به منظور مقابله با بیماری های نوظهور احتمالی در آینده ساخته است.
از این رو فراهم آوردن بستر مناسب برای گردهمایی صاحبان صنایع و تجهیزات و فناوری های نوین ضرورتی است که می توان با برگزاری نمایشگاه ها یا همایش ها در این حوزه و ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات در این خصوص بیش از پیش به آن پرداخت.
اما هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستان که از  ۱۹ لغایت ۲۲ آذرماه سال جاری بدون استقبال مطلوب فعالان دراین صنعت در داخل و خارج از کشور، در فضایی آرام و خلوت نسبت به سالهای قبل برگزارشد. هر چند در این میان حضور سه برند برتر در حوزه تاسیسات مانند؛ موسسه فنی شاهرخی، شرکت لینکران و شرکت رادین صنعت فراز در هفتمین دوره از برگزاری این نمایشگاه اعتباری ویژه برای این نمایشگاه به ارمغان آورد. انتقال تجارب و دستاودرهای این سه شرکت برای دیگر حاضران در این نمایشگاه فرصتی بود تا از آخرین دستاوردهای داخلی در این نمایشگاه آگاه شوند. انطباق این دستاوردها با استانداردهای روز جهانی و در حوزه صنعت بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی به یقین نقشی موثر و بی بدیل در نیل به اهداف رشد و توسعه در این صنعت ایفاء می کند که زمینه ساز افزایش بهره وری هر چه بیشتر در محیط های بیمارستانی خواهد شد.
گفتنی است این نمایشگاه با ارائه و معرفی محصولات و خدماتی چون؛ سرمایه گذاری،طرح و برنامه ریزی، برنامه ریزی محیط داخلی بیمارستان، لوازم بهداشتی و حمام، اتوماسیون لجستیک، انرژی کارامد، بازسازی ذخیره انرژی بیمارستان، امکانات اورژانس ایمنی بیمارستان و … در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه برپا بود.

هفتمین نمایشگاه بیمارستان    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;