هشدار به کاندیداهای انتخابات دوره نهم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران

با سلام و احترام/ سازمان نظام مهندسی ساختمان در چند دوره اخیر دچار انحراف از ریل اصلی و گرفتار انواع کژی‌ها و ناملایمات شده است.
تاسیسات نیوز: متأسفانه در این سال‌ها برخی نمایندگان هیئت مدیره نظام مهندسی تهران، با بی‌اعتنایی به مشکلات و خواسته‌های مهندسان، منافع حزبی را به منافع اعضای سازمان ترجیح داده و حقوق آن‌ها را تضییع کرده‌اند.
اداره سازمان نه با اراده مهندسان و اعضای واقعی، بلکه با سرمایه‌گذاری و دخالت صاحبان پول و قدرت و باندها صورت می‌گیرد که نتیجه‌ای جز سیر نزول شأن و منزلت مهندسین نداشته است.
اکنون جمعی از مهندسین حقیقی عضو سازمان گرد هم آمدند تا با تبیین خط مشی‌های جدید و سازنده، سازمان نظام مهندسی نیز همچون سازمان‌های پیشرو در جهت منافع جمعی و سلامت اداری گام بردارد.
لذا به افرادی که قصد کاندید شدن در انتخابات هیئت مدیره را دارند اعلام می‌داریم که معیارها و خطوط قرمز این گروه و اکثر مهندسان عضو سازمان به شرح ذیل است:
۱- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که نخواستند و یا نتوانستند از افزایش منطقی تعرفه خدمات مهندسی و احقاق حقوق اعضای سازمان دفاع کنند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۲- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که فقط در جهت منافع خود و شرکت‌های خود تلاش کرده‌اند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۳- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که در وثیقه‌گذاری ۴۰ میلیاردی دخالت داشتند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۴- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که در قضیه خرید شرم‌آور ساختمان ارغوان و تخریب تأسیسات و دیوار چینی و نهایتاً فروش ضایعات آن دخالت داشتند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۵- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که در اختلاس ۱۵ میلیاردی دخالت داشتند و یا در شفافیت و پیگیری آن کوتاهی نمودند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۶- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که در واریز مشکوک مبالغی به حساب ناظرین حقوقی و حقیقی کوتاهی کردند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۷- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که دفاتر نمایندگی‌ها را همچون شرکت سهامی خود تلقی کرده و در آن‌ها به تقسیم کارهای کلان بین خودشان پرداختند درخواست می کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۸- از اعضای محترم هییت مدیره‌ای که برای به دست آوردن پست ریاست سازمان ۳ جلسه پشت سرهم آبستراکسیون کردند و سازمان را تعطیل کردند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۹- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که با اقدامات نسنجیده خود و یا سوء مدیریت موجب توقف و تضعیف توافق‌نامه‌های برق اماکن و آبفا شدند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۱۰- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که با تصمیم‌گیری‌های تعمدی و یا سکوت خودشان موجبات ایجاد انحصار و عدم امکان رقابت در بازار کار را فراهم آوردند و یا احزاب تک‌نفره و کاملاً انحصاری درون‌رشته‌ای را به وجود آورده‌اند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۱۱- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که با بی‌مسئولیتی، عدم توانایی و یا غرض‌ورزی و اقدامات نسنجیده خود، عامل مسکوت ماندن موضوع طراحی و نظارت آتش‌نشانی و ایجاد مشکلات آن شدند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۱۲- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که اعتقادی به نظرسنجی از اعضا نداشته و نسبت به شفافیت و ارائه گزارش موضوعات به اعضا بی‌تفاوت بودند و در طول این سه سال نسبت به تخلفات سازمان سکوت کردند، درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۱۳- از اعضای محترم هیئت مدیره‌ای که خود را وامدار سرمایه‌داران می‌دانند و نتیجه سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی آنان و نیز گوش به فرمان ایشان هستند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
۱۴- از اعضای هیئت مدیره‌ای که موضوع کار انتخابی در سازمان را رواج دادند و به اجرای صحیح قوانین پایبند نبودند درخواست می‌کنیم در انتخابات هیئت مدیره نهم ثبت‌نام نکنند.
لطفاً به جایگاه سازمان و اعضای آن احترام گذاشته و مسیر اصلاح سازمان را هموار نماییم و با ازخودگذشتگی، مدیریت سازمان را به افراد جدید، کاردان و دلسوز واگذار کنیم.
لازم به ذکر است؛ تاسیسات نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا سقم مطالب فوق ندارد و مسئولیت آن برعهده سایت کارزار و امضاء کنندگان آن در سایت مذکور خواد بود.

 

منبع کارزار
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;