نگاهی به بازار/تعمیر شوفاژ و قیمت تعمیرات رادیاتور شوفاژ دیواری

تاسیسات نیوز:  تعمیر شوفاژ به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین وسیله‌های گرمایشی، یک تخصص بسیار مهم به شمار می‌رود. تخصصی که اگر به‌درستی آموخته شود، می‌توان از آن به‌عنوان یک‌راه برای درآمدزایی یاد کرد.
 امروزه عمده‌ترین وسیله گرمایشی مورد استفاده در اکثریت خانه‌ها برای روزهای سرد زمستان، شوفاژ است که همین امر نیاز ما را به تعمیر شوفاژ افزایش می‌دهد. ازنظر فنی می‌توان شوفاژ را یک نوع مبدل حرارتی دانست که می‌تواند برای گرم کردن فضای اتاق در خانه‌ها، شرکت‌ها، خوابگاه‌ها و … مورداستفاده قرار گیرد.
قیمت حدودی  تعمیر شوفاژ
خدمت قیمت به تومان
هواگیری شوفاژ تا ۱۵٫۰۰۰
آب بندی شوفاژ تا ۶۰٫۰۰۰
بازکردن شوفاژ ۳۰٫۰۰۰
تعویض شیر شوفاژ تا ۵۰٫۰۰۰
تعویض ترموستات از ۳۰٫۰۰۰ تا ۲۸۰٫۰۰۰
قیمت تعمیر شوفاژ ثابت نبوده و تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون:
  • نوع شوفاژ
  • زمان لازم برای تعمیر
  • آیا الزامی برای هواگیری شوفاژ وجود دارد؟
  • آیا در پروسه تعمیر به تعمیر موتورخانه احتیاج است؟
  • و…
قیمت تعمیر شوفاژ
می‌تواند دستخوش تغییراتی باشد. بنابراین لازم است که شفافیت لازم برای تعیین قیمت تعمیر شوفاژ از سوی تعمیرکار وجود داشته باشد.
سرویس کار شوفاژ
قبل از پرداختن به بحث تعمیر شوفاژ لازم است، کلیاتی را درباره مکانیسم عملکرد آن دانست. در مکانیسم عملکرد شوفاژ، ابتدا آب در یک سیستم و هسته مرکزی گرم می‌شود. در ادامه با استفاده از لوله‌ها آب به قسمت‌های مختلف ساختمان منتقل می‌شود. درنهایت گرما از طریق رادیاتور به فضای اتاق منتقل می‌شود. تعمیر شوفاژ می‌تواند شامل اصلاح نقصانی باشد که ممکن است برای هریک از بخشهای مکانیسم گفته‌شده اتفاق بیفتد.
به‌صورت خلاصه، شوفاژ به‌عنوان یک وسیله گرمایشی در روزهای سرد سال در ساختمان منازل، ادارات و … مورداستفاده قرار می‌گیرد. عمده‌ترین آسیبی که متوجه شوفاژها می‌شود، سوراخ شدن رادیاتور است. مشکلی که می‌تواند بنا بر دلایل مختلفی ایجاد شود. سوای از مشکلات و علل ایجاد آن، هزینه مربوط به تعمیرات نیز موضوع مهمی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;