نهادهای غیر مسئول در انتخابات نظام پزشكی دخالت نکنند

 

 

رئیس جمهور با بیان اینكه نباید نهادهای غیر مسئول در انتخابات نظام پزشكی دخالت كنند، گفت: هر زمان كه گزارشش بیاید بنده در مورد این انتخابات تصمیم گیری می كنم.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه صبح امروز چهارشنبه 9 اسفند91 هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینكه عدم حضور امروز شما در مجلس برای ارائه بودجه، واكنش نمایندگان را برانگیخت، در مورد علت عدم حضور خود توضیح دهید، سكوت كرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینكه جدایی ری به تهران به كجا رسید، گفت: امروز مصاحبه نداریم. هوای به این قشنگی و بهاری در مورد طبیعت بنویسید.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینكه دور بعدی مذاكرات 1+5 قرار است دوباره در آلماتی قزاقستان برگزار شود تصریح كرد: چه اشكالی دارد مذاكره بهتر از دعواست.

بنا به گزارش جام جم آنلاین وی همچنین در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینكه نظر شما در مورد انتخابات نظام پزشكی چیست، آیا همچنان كه پیشتر گفته بودید به خاطر عدم تایید صلاحیت رد صلاحیت شدگان آن را ابطال می كنید گفت: فكر می كنیم همه چیز در كشور باید بر اساس قانون باشد. كسانی كه از مرز قانون عبور می كنند كارشان اعتبار ندارد.

وی افزود: اگر نهادها و دستگاه هایی هم دخالت كنند و در مسیر قانونی و فراقانونی عمل كنند آن هم اعتباری ندارد.

رئیس جمهور در ادامه پاسخ تصریح كرد: انتخابات نظام پزشكی یك قانون مشخص دارد و در مورد افراد استعلام می كند و فرق دارد با كاری كه با نمایندگی و نظارت بر آن می كنند.

وی ادامه داد: نظام پزشكی یك نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشكی و درمانی كشور است و نباید نهادهایی كه مسئول نیستند در آن دخالت كنند. نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و اطلاعاتی غیر سپاه نمی توانند در آن دخالت كنند، این بد است . این یك تشكل جامعه پزشكی است و باید نمایندگان خودشان باشند تا بتوانند كارها را خودشان اصلاح كنند.

احمدی نژاد خاطر نشان كرد: باید گزارشش بیاید و من در مورد آن تصمیم گیری كنم.

در ادامه رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری كه چرا نشست مطبوعاتی شما قطع شد گفت’ بالاخره’ و سپس سرش را تكان داد.

وی در پاسخ به این سئوال كه وزیر بهداشت و وزیر كار كی به مجلس معرفی می شوند گفت: در همین دولت.

رئیس جمهور در ادامه در مورد سفرش به تاجیكستان گفت: دارم تصمیم گیری می كنم. اما به تركمنستان برای جشن جهانی نوروز قرار است برویم. اگر برنامه جور شد از تركمنستان به تاجیكستان می رویم.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در مورد اینكه حالا كه شما در مورد همه چیز جواب دادید در مورد عدم حضورتان در مجلس برای تحویل بودجه هم بگویید، گفت: همینطوری شروع كردید و این سئوالات تبدیل شد به كنفرانس خبری. حالا به زودی یك كنفرانس خبری برگزار می كنیم چون آن كنفرانسی كه گذاشتیم خراب شد.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینكه آیا در صورت كاندیداتوری مشایی از وی حمایت می كنید گفت: شما در مورد سئوالتان بیشتر فكر كنید.

رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینكه جزئیاتی از شروط ایران برای مذاكره با 1+5 بگویید، پاسخ داد: شما بنویسید نگاه ، چند نقطه ، خنده؛ تكرار نگاه، خنده.

احمدی نژاد همچنین در واكنش به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینكه شما در كنفرانس خبری اخیر خود گفتید بودجه سازمان تبلیغات را دولت تامین می كند و علیه دولت خبر می زند خیلی جاها مانند قوه قضائیه نیز بودجه شان از دولت تامین می شود آیا اینها باید در راستای اهداف دولت قلم بزنند و روابط عمومی دولت باشند، لبخند زد و گفت: بنویسید همان تكرار نگاه، خنده.

وی سپس در برابر اصرار خبرنگاران مبنی بر اینكه چرا بودجه را شخصا به مجلس نبرده است، گفت: تمامی اعضای كابینه مثل خود بنده هستند و 76 میلیون نفر از مردم كشور نیز عضو دولت هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;