نمایشگاه بین المللی تاسیسات اصفهان و حضور برندها

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان که با برند نمایشگاهی «ترموتک» فعالیت می کند، ۷۶ شرکت معتبر از سراسر کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان که طی روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه و در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.
شرکت های معتبری از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت تا کالاها و خدمات خود در حوزه های تجهیزات و تاسیسات گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع وابسته تاسیساتی، لوله و اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی سرمایشی و گرمایشی را به نمایش عمومی بگذارند.
برندهای معتبری همچون پاکمن، رادمن، گلریز رهنان، نوید پمپ، تهویه نیا، ساری پویا، تهویه آریا، صنعت بخار سپاهان، تهران پلیمر یارا، سامان آتش، تهویه دماوند، یکتا تهویه، گروه صنعتی شاهرخی، ایران مشعل و پرماسان در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.
همچنین صنایع برودتی نصر، اصفهان دما، هواتراز سپاهان و صنعت بخار سپاهان از جمله برندهای معتبر استان اصفهان به شمار می روند که محصولات خود را در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته اند.
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان (termotec) که امسال به دوره هفدهم خود رسیده است، یکی از معتبرترین و در عین حال پربازدیدترین نمایشگاه‌های تخصصی در سطح کشور به شمار می‌رود.
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان (termotec) بهترین جایگاه برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته است.
در دوره‌های گذشته این نمایشگاه مذاکرات بسیاری به عقد قرارداد منجر شده و شرکت‌های فعال بسیاری توانسته‌اند با استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود، مشتریان ویژه‌ای برای محصولات و خدماتشان پیدا کنند.
هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
منبع خبرگزاری موج
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;