نمایشگاه بین‌المللی آسانسور با هدف افزایش صادرات آغاز شد

دبیر اجرایی نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی گفت: برای رسیدن به رشد در صنعت ساختمان باید زمینه را برای صادرات بیشتر و حضور در بازارهای جهانی فراهم کرد. هدف هشتمین دروه از نمایشگاه‌های صنعت آسانسور افزایش ظرفیت‌های صادراتی است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ علی مطیع‌جهانی معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات و مسئول امور نمایشگاه‌های اتاق تعاون ایران  و دبیر اجرایی نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی و صنایع وابسته از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و توسط امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.
وی افزود: صنعت ساختمان و صنایع مربوطه از بخش‌های مهم اقتصاد کشور است که به منظور تقویت صنایع وابسته هشتمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی از زیر مجموعه‌های صنایع مرتبط با ساختمان برگزار می‌شود و در این نمایشگاه بازرگانان، مشاوران، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها  و کسب و کارهای نوین در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
دبیر اجرایی نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال بیش از ۹۰ شرکت داخلی و خارجی داریم  از سه کشور ترکیه، ایتالیا و اسپانیا حضور دارند.
معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات و مسئول امور نمایشگاه‌های اتاق تعاون ایران  با شاره به اینکه در شرایط تحریم و باتوجه مشکلاتی که در رکود صنعت ساختمان داریم برای رسیدن به رشد پایدار در صنعت ساختمان در تلاش هستیم بیشتر رویدادهای تخصصی نمایشگاه‌ها شکل صادراتی به خود بگیرد گفت: این نمایشگاه هم در واقع باتوجه به نیاز صنعت آسانسور در کشور و همچنین برای بخش انتقال تجارب ما به کشورهای هدف با تمرکز بر تقویت صادرات برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این‌گونه عنوان کرد که اتاق تعاون ایران برای چندین بار است، نمایشگاه صنعت ساختمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار می کند و این نمایشگاه بستر مناسبی جهت ارتقا و تبادل دانش داخلی فعالان صنعت ساختمان و نیز بازاریابی و صادرات محصولات مرتبط با این صنعت و نیز ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تامین نیاز صنعت از محل اختراع و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می شود.
این مقام مسئول در مورد بحث استاندارد و ایمنی آسانسور و پله‌برقی گفت:‌ در این نمایشگاه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بحث استاندارد و ایمنی به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و پیمانکاران و مشاوران ناظر در این زمینه در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.
منبع خبرگزاری آنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;