نظام مهندسی ایلام نیز هیات مدیره خود را شناخت

با اعطای اعتبارنامه اعضای هیأت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام این هیأت رسما ً فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، «عبدالله بهادری» مدیرکل راه و شهر سازی استان در این مراسم، اظهار کرد: هدف جامعه مهندسی استان باید  ارتقاء سطح کیفی خدمات مهندسی با استفاده از دانش روز باشد و اجرای قوانین و مقررات و بخش نامه ها به صورت یکسان از مهمترین مواردی است که باید نهادینه و اجرا شود.
وی گفت: خوشبختانه دوره هشتم نظام مهندسی استان دوره بی‌حاشیه‌ای را سپری کرد و امیدواریم هیأت مدیره جدیدنیز ضمن اجتناب از هرگونه حاشیه بتواند فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند تمرکز خود را برای اجرای صحیح مقررات و ارتقأ دانش فنی مهندسی استان به کار گیرند .
«احمد کرمی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: الگو سازی و ارتقاء ساخت و ساز و معماری  ساختمان در استان از دیگر مواردی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای آن طرح و برنامه داشته باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هشتم، گفت: خوشبختانه برگزاری انتخابات بدون حاشیه هیأت مدیره نظام مهندسی در این دوره و انتخاب مهندسان با دانش و با انگیزه می تواند سطح خدمات نظام مهندسی استان را ارتقأ داده و این مهم به زندگی همه شهروندان ارتباط مستقیمی خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;