نظارت سازمان استاندارد بر عملکرد نازلهای سی ان جی

به گزارش تاسیسات نیوز، طرح کنترل و پایش صحت  عملکرد نازلهای سی ان جی در استان البرز، با همکاری نیروی مقاومت بسیج سازمان ملی استاندارد ایران آغاز شد.
فرشید شمس، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان با بیان اینکه بر اساس بند ۲۴ ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که امکان نظارتهای مردمی را در خصوص کالا و خدمات استاندارد میسر میسازد، پایگاه مقاومت بسیج سازمان ملی استاندارد ایران با همکاری مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاسهای سازمان و اداره کل استاندارد استان البرز، طرح کنترل و پایش نازلهای CNG در استان البرز را آغاز نموده است .
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان با بیان اینکه، این طرح به مناسبت هفته بسیج با آموزش همکاران منتخب بسیجی در مرکز اندازه شناسی اوزان و مقیاسها آغاز خواهد شد افزود: با چک لیستهای طراحی شده نظارتی و با همکاری اداره کل استاندارد استان البرز با حضور در جایگاههای CNG بر فعالیتهای آزمون و تصدیق نازلهای CNG  کنترل و پایش انجام خواهد شد .
وی از اجرای این طرح به صورت پایلوت در استان البرز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این طرح در استانهای دیگر و در زمینه های مورد درخواست مرکز اندازه شناسی، اجرا شود.
وی با اشاره به ظرفیت نیروی مقاومت بسیج و تجربه های موفق این نیرو در خصوص کمک و همیاری به سازمانها و نهادهای اجرایی کشور، آمادگی بسیج سازمان ملی استاندارد ایران را برای نقش آفرینی و کمک به سایر حوزه های عملیاتی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;