نتایج دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی اعلام شد

دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی امروز سه شنبه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی روز سه شنبه، بیست و دوم تیرماه با حضور ریاست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی به صورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
«اتخاذ تصمیم در مورد برگزارى هیات عمومى سال ١۴٠٠»، «بررسى و پیشنهاد چگونگى اظهارنظر و تصویب بودجه سال ١۴٠٠ استان‌ها» و «بررسى و اتخاذ تصمیم درخصوص موارد و مصادیق پذیرش همزمان مسئولیت هاى داراى تعارض منافع در خدمات مهندسى»، «گزارش اقدامات انجام شده موضوع بیمه تامین اجتماعى مهندسان» و «بررسى پیش نویس نظامنامه نحوه تعیین صلاحیت مجریان و سازندگان مسکن و ساختمان»؛ پنج دستور کار دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی بودند.
در این جلسه مهندس خرم، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارش جامعی از اقدامات انجام شده درخصوص موضوع بیمه تامین اجتماعى مهندسان ارائه کرد.
در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی، در ابتدا دستور کار اتخاذ تصمیم درباره  برگزارى هیات عمومى سال ١۴٠٠ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی ضمن موافقت با تشکیل کارگروه در این باره، ادامه پیگیری ها را به هیات رییسه شورای مرکزی تفویض اختیار کردند.
همچنین در این جلسه با بررسی پیشنهادات چگونگى تصویب بودجه سال ١۴٠٠ استان‌ها، مقرر شد براساس نرخ تورم بانک مرکزی در پایان سال ٩٩ اقدام شده و بر این اساس با وزارت راه و شهرسازی نیز مکاتبه شود.
 در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای مرکزی، درخصوص موارد و مصادیق پذیرش همزمان مسئولیت هاى داراى تعارض منافع در خدمات مهندسی بحث و بررسی و پس از بیان نقطه نظرات، مقرر شد ١٢ نفر از اعضای شورای مرکزی در جلسه ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی و تعدادی روسای سازمان استان‌ها در روزهای آتی تشکیل می شود، حضور داشته باشند.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;