میزان صرفه جویی چمن مصنوعی در آب

علاوه بر مقایسه چمن طبیعی و چمن مصنوعی می خواهیم به این مساله بپردازیم که چرا و چگونه چمن مصنوعی به صرفه جویی در آب کمک می کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، «آب مایه حیات است»! این عبارتی است که تا به حال بارها دیده‌ایم و در مورد آن شنیده‌ایم. اما این مایه حیات با بحران روبه رو شده و مقدار آن رو به کاهش است. وزارت نیرو اعلام کرده که سالانه مقادیر زیادی آب صرف آبیاری چمن، طبیعی می‌شود و همین امر کره زمین را با چالشهای زیادی رو به رو کرده است.
بر طبق مطالعات صورت گرفته هر مترمربع چمن، طبیعی حدود ۱۸۰۰ لیتر آب در سال نیاز دارد. این مقدار بسیار زیاد است! به همین دلیل کارشناسان محیط زیست بر این باور هستند که استفاده از چمن مصنوعی راهکاری بسیار مناسب برای عدم استفاده از چمن، طبیعی است.
چمن،مصنوعی ورزشی گزینه مناسبی برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی!
در کنار بحران کم آبی، استفاده از چمن طبیعی در مناطقی با شرایط بد آب و هوایی امکان پذیر نیست. همین امر ورزش را در محیط‌هایی با شرایط بد آب و هوایی با چالش‌های زیادی رو به رو می‌کند. اما چمن مصنوعی ورزشی در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و نگهداری از آن نیاز به تمهیدات خاصی ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید چمن همیشه سبزی در زمینهای ورزشی داشته باشید، از چمن مصنوعی ورزشی استفاده کنید.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;