محدودیت های کرونایی جدید از اول آذرماه چیست؟

استاندار تهران درباره نحوه فعالیت دستگاه‌ها از ابتدای آذر با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی توضیحاتی داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، انوشیروان محسنی بندپی،استاندار تهران با اشاره به نحوه فعالیت دستگاه‌ها با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر،اظهار کرد: براساس نظر رئیس جمهور همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تمام دقت این مصوبات را اجرا نمایند. ما در استان تهران با جدیت مصوبه را دنبال خواهیم کرد. مصوبه روز گذشته ستاد ملی  کرونا نیز از یکم آذرماه یعنی هفته آینده اجرایی خواهد شد.
استاندار تهران افزود: به این ترتیب امیدواریم بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم مدیریت و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را شاهد باشیم.
استاندار تهران در ادامه در باره محدودیت های کرونایی گفت: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند بجز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سومی مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود.
محسنی بندپی ادامه داد: برای هر منطقه براساس شرایط محدودیت‌ها و تدابیر لازم پیش‌بینی و مشخص شده است همچنین براساس تست‌های پی سی ار مثبت در هر منطقه و شمار بستری بیماران، محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;