فرونشست خیابان ولی عصر در اثر ترکیدگی لوله آب نیست/ چرا تنها این رخدادها در مسیر احداث خط مترو حادث می‌شوند؟

 

 

انتقاد معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای منطقه 5 تهران از اظهار نظرهای شتاب‌زده

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای منطقه 5 تهران ضمن تکذیب خبرنقل شده از مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو درخصوص نشست زمین درخیابان ولی عصر تقاطع مولوی گفت : متاسفانه اظهارنظر اعلام شده بسیار شتاب زده بود و باتوجه به حوادث مشابه مسیر احداث مترو ظرف یک سال گذشته که سوابق بررسی های کارشناسی را نیز در پی داشته، تماماً موید این نکته است که لوله‌ها در اثر سست‌شدن بستر و فشار عبور و مرور وسایل نقلیه دچار شکستگی شده است.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان تهران رضا خودچیانی افزود :  در مورد اخیر نیز شایسته بود دست کم با کمی صبر و بررسی بیش‌تر اظهار نظر توسط فرد مطلع صورت می‌گرفت نه مسئولی که متولی ایستگاههای بهره برداری مترو است .

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای منطقه 5 تهران افزود : مسیر خیابان ولی عصر تاکنون شاهد حوادث مکرری از این دست بوده که در بهانه‌های مختلف خبری اظهار نظر های متنوعی را نیز در پی داشته‌است، ولی پرسش اساسی در این باره این است که اگر مشکل از شبکه آب است،‌ چرا این قبیل رخدادها تنها در مسیر حفاری خط جدید مترو حادث می‌شود ؟

وی همچنین با تاکید بر ضرورت انجام بررسی‌های لازم در خصوص این حادثه از وهاب درویش مدیرعامل مترو تهران به دلیل خودداری از اظهار نظر شتاب‌زده قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;