عملکرد ناموفق نمایشگاه تاسیسات در جذب شرکتهای خارجی

مدیرعامل شرکت ریفل ضمن ابراز رضایتمندی از برگزاری نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و حضور حداکثری شرکت ها و برندهای داخلی نسبت به حضور کمرنگ برندهای برتر جهانی در این رویداد گلایه کرد.

عملکرد ناموفق نمایشگاه تاسیسات در جذب شرکتهای خارجی

به گزارش تاسیسات نیوز، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع روز گذشته و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد و تا ۲ روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

برگزاری این نمایشگاه با حضور ۴۵۲ شرکت داخلی و خارجی که نشان می دهد با استقبال مناسبی از سوی شرکت های داخلی و خارجی همراه شده است اما با وجود این که سهم شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه حدود ۱۰ درصد است اما به نظر می رسد از این حیث نتوانسته است رضایت تولیدکنندگان و شرکت کنندگان حاضر در این رویداد را جلب کند.

شرکت ریفل نیز که طی سال های اخیر با تولید محصولات باکیفیت و انجام پروژه های بزرگ در سطح کشور توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای برتر در حوزه سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع مطرح کند، در این نمایشگاه حضور فعال و پر رنگی داشته است.

ابراهیم حفظی مدیرعامل شرکت ریفل ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه برگزاری نمایشگاه تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع، گفت: به طور کلی برگزاری نمایشگاه ها برای صنایع مختلف خوب و مفید خواهد بود و نمایشگاه تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز با استقبال خوبی از سوی تولیدکننده ها و شرکت های داخلی همراه بوده است که می تواند منجر به بهبود وضعیت این صنعت در آینده شود.

ابراهیم حفظی با گلایه از عدم حضور شرکت های بزرگ خارجی در این نمایشگاه گفت: متاسفانه ضعفی که نمایشگاه فعلی دارد، علارقم اینکه این نمایشگاه نام بین المللی را یدک می کشند اما در واقع شاهد حضور شرکت های تاپ بین المللی در نمایشگاه نیستیم و از طرفی شرکت های واردکننده نیز نتوانسته اند محصولات جدید و به روز شرکت های خارجی که با آنها کار می کنند را وارد کشور کنند.

وی در ادامه گفت: شرکت ریفل در نظر داشت تا با حضور در نمایشگاه و آشنایی با محصولات نوین برندهای داخلی و خارجی بتواند با تجربیات و تکنولوژی های جدید این صنعت آشنا شود و در تولیدات خود از آنها بهره ببرد اما متاسفانه این هدف اساسی محقق نشده است، از اینرو انتظار داریم تا تمهیداتی از سوی مسولان و مجریان امر اندیشیده شود که تولیدکنندگان تاپ جهانی نیز بتوانند در نمایشگاه های آینده حضور داشته باشند تا از این طریق تولیدکننده های داخلی بتوانند از تجربیات این شرکت ها بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت ریفل درباره برنامه ریزی زمانی برگزاری نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه تاسیسات از اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده بود و متاسفانه در حال حاضر شاهد مساتل پیش بینی نشده ای هستیم که توانسته است تا حدودی در روند برگزاری این نمایشگاه تاثیرگذار باشد که البته امیدوار هستیم نمایشگاه فعلی با حضور فعالان این صنعت برای تمامی شرکت هایی که در این رویداد حاضر شده اند مفید واقع شود.

حفظی درباره اهداف شرکت ریفل از حضور در نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی گفت: اولویت ما از حضور در نمایشگاه فعلی، دعوت از مشتریان و شرکت ها و پروژه هایی است که در حال مذاکره با آنها هستیم تا برای بهبود و ارتقای سطح همکاری های آینده برنامه ریزی کنیم و از طرفی با دستاوردها و محصولات جدید شرکت های همکار خود نیز بیشتر آشنا شویم و برنامه های آتی خود را بر اساس تحولات نوین این صنعت هماهنگ کنیم. باید گفت ما در نمایشگاه صرفا به دنبال جذب مشتریان جدید نیستیم هر چند که اگر پیشنهاد مطلوبی ارائه شود از آن استقبال خواهیم.

این مقام مسئول درباره برنامه های آتی شرکت گفت: از آنجایی که ویژگی شرکت ریفل خدمات فنی و پس از فروش است و در تمامی نمایشگاه ها نیز با تمرکز بر این موضوع حرکت خواهیم کرد و حتی برای برخی پروژه های همکار نیز که محصول را تامین کرده اند در بحث خدمات و بهینه سازی پروژه های خاص همکاری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ریفل درباره نوسازی پروژه های قدیمی و فرسوده گفت: برای پروژه های درمانی و بیمارستان هایی که قدیمی هستند چیلرها و هواسازهای قدیمی را بهینه سازی می کنیم و یا محصول جدید را جایگزین می کنیم و برای سازمان های مختلف نیز با ارائه آفرهای ویژه و شرایط پرداخت مناسب سعی در تعویض محصولات قدیمی داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;