هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران؟

در حالی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران همچنان با مصائبی لاینحل از جمله پرونده ۴۰ میلیاردی درگیر است که خبر می رسد رئیس این سازمان بدون مصوبه هیئت مدیره عزل و نصب هایی را در چند دفتر نمایندگی انجام داده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، با آن که مهرماه سال گذشته هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برگزار و منتخبان مشخص شدند، اما حدود ۳ ماه طول کشید تا پس از کش و قوس‌های فراوان و آبستراکسیون پیاپی برخی اعضا هیئت مدیره، رئیس سازمان مذکور انتخاب شد. از سال گذشته سال گذشته محمد طاهری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شد.
طی حدود ۱۰ ماه اخیر علاوه بر بلاتکلیفی پرونده ۴۰ میلیاردی، سازمان های نظام مهندسی ساختمان از جمله نظام مهندسی تهران با انتقاداتی در داخل وزارت راه و شهرسازی مواجه بوده اند. شاید مهم ترین انتقاد نیز به داستان رفتن مازیار حسینی از معاونت مسکن و ساختمان مربوط باشد که به باور برخی از مدیران سابق و کنونی وزارت راه حاصل تبانی پدرخوانده های نظام مهندسی ساختمان با یکی از مقامات ارشد دولتی بوده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از آذر سال گذشته تا امروز به آخرین وضعیت تخلف ۴۰ میلیاردی به صورت شفاف پاسخ داده و وجود پدرخوانده را در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران تکذیب کرده است. در این شرایط خبر می رسد وی بدون تصویب هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اقدام به عزل و نصب هایی در دفاتر نمایندگی سازمان کرده است. گفته می شود این اقدام طاهری با واکنش یکی از اعضای هیئت رئیسه  سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران مواجه شده است.
این عضو هیئت رئیسه همان فردی است که با سه بار غیبت در جلسه هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه و رئیس سازمان (از مهر ۹۷ تا آذر همان سال) موجبات آبستراکسیون جلسات را فراهم آورده بود.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;