طرح پژوهشي «تدوين دانش فني، طراحي و ساخت توپك هوشمند MFL» برنده جايزه بين المللي خوارزمي

 

 

 در بيست و ششمين جشنواره بين المللي خوارزمي كه در تاريخ 17/11/91  در تهران برگزار گرديد «طرح تدوين دانش فني، طراحي و ساخت توپك هوشمند MFL» از ميان 1625 طرح داخلي و خارجي ارائه شده به اين جشنواره موفق به كسب رتبه دوم پژوهش هاي كار بردي شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دكتر سعيد پاك سرشت مدير پژوهش و فناوري شركت ملی گاز با اعلام خبر فوق گفت:طرح مذكور كه بر اساس قرارداد پژوهشي میان شركت ملي گاز ايران و پرديس دانشكده‌هاي فني دانشگاه تهران به اجرا درآمده است مراحل طراحي، ساخت و ارزيابي را با موفقيت به پايان رسانده است.

وي گفت: دانش فني حاصل از اين طرح پژوهشي به صورت مساوي متعلق به طرفين قرارداد و بر اين اساس مجريان معرفي در اين جشنواره با سهم 50 درصد شركت ملي گاز ايران و پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران و شركت سگال پردازش هر يك به ميزان 25 درصد  معرفي گرديدند.

دكتر پاك سرشت اضافه كرد: همچنين شركت انتقال گاز ايران و شركت پتروگاز خاورميانه به عنوان موسسات همكار در اين طرح معرفي شده بودند.

لازم به ذكر است در اين دوره از جشنواره خوارزمي 28 عنوان از طرح هاي ارائه شده به دبيرخانه از كشورمان و از هر يك از كشورهاي آلمان، پاكستان، انگلستان، هند، بلاروس، اردن، و مالزي يك طرح حائز عنوان برگزيده شدند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;